Home Assistant interface

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
Hi,

Ik ben op zoek naar een knappe interface voor mijn home assistant.
Ik heb geen optie om hm aan de muur te monteren, ik heb wel een plek waar die kan staan met een stopcontact dicht bij wat mooi weg te werken is.

ik ben zelf van plan https://tweakers.net/pric...-speaker-128gb-creme.html deze te kopen.

Maar misschien heeft iemand nog wel een beter idee, hierbij mijn "eisen"
OS zonder reclame wat stabiel is
rond de 11 inch
kan lang aan de stroom blijven zonder problemen
altijd aan
kiosk mode

als niet alles op de lijst klopt kan ik er mogelijk ook nog mee leven.
het mooie van de google is dat deze een ingebouwde standaard heeft waardoor ik geen lelijk oplaad kabel zie, dit is echt een ++++ voor mij, maar de prijs is -------------

dank!

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hier wordt vaak een android-tablet + Fully Kiosk Browser voor gebruikt. Je eisen zoals altijd aan en kiosk mode worden afgehandeld door de fully kiosk browser, daar hoef je geen specifiek apparaat voor te hebben. Met die kios browser kun je nog veel meer, zoals dat je scherm alleen aan gaat als er iemand in de buurt is.

Het is verder aan jou of je de bijgeleverde standaard van die Pixel tablet de meerprijs waard vindt t.o.v. een goedkopere tablet + generieke tabletstandaard (bijvoorbeeld van hout).

Zelf vind ik dat je wel een érg grote fan van de Pixel dock moet zijn om €400(!) meer uit te geven ten opzichte van een Samsung A9+ tablet die net zo goed iets eenvoudigs als een HA-dashboard tonen aan kan.

[ Voor 23% gewijzigd door Gizz op 15-11-2024 12:05 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX