Vraag

• SStul
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-11-2024
Mijn dochter wordt 10.
Ze is verzot op muziek. Nu zou ik haar graag een speler cadeau doen waar ze zelf haar lievelingsmuziek kan opzetten. Ikzelf ken er niets van. Wat is heel goed en toch betaalbaar?
En welke koptelefoon is ook heel goed en betaalbaar?
Vragen naar illegale handelingen is niet toegestaan op Tweakers
Alvast bedankt voor de info.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 15-11-2024 09:44 ]

Alle reacties

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een smartphone met een Spotify abonnement? Hoofdtelefoon is per persoon verschillend.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kortom, je zoekt een MP3 speler? Met namedropping reageren op vragen naar illegale handelingen is ook niet de bedoeling
MP3 spelers genoeg bij de Mediamarkt bijvoorbeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Jorgen op 15-11-2024 09:46 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-05 20:59
Oude smarthpone, Spotify erop. Haar favoriete muziek kun je dan in Spotify offline gebruiken.
Andere manier is inderdaad een MP3-speler kopen en hier MP3-bestanden opzetten. Deze kun je rippen van je eigen CD-verzameling.

• Kakarottt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-04 16:04
Er worden al goede suggesties genoemd. Houdt je dochter ook van radio luisteren?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een radio waarbij je via wifi/internet radiozenders kan zoeken via een display. Eventueel met CD-speler en anders een ingang waar je een kaartje of USB-stick in kan doen met MP3'tjes erop voor een leuke prijs (3 kids...).
Er was volgens mij een paar jaar geleden een apparaat op de markt, maar die is inmiddels uit de handel (weet de naam even niet meer...).
Net even gezocht, ik zie deze radio bij de Lidl te koop: https://www.lidl.nl/p/sil...luetooth-radio/p100375868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-05 15:30
Er zijn tal van oplossingen hiervoor te bedenken.
Het is voornamelijk wat je zelf wil.

Mijn dochter is helemaal happy met een Google Nest speaker en daarop gekoppeld YouTube Music account.
Speaker staat in haar slaapkamer, geen geklier met headset en ze kan lekker vrij dansen.

Mijn zoon is emo, die heeft airpod clone bij de action gekocht en zit op de bank onder een deken met zijn mobiel zijn emo-muziek te luisteren.

De mogelijkheden zijn enorm, per persoon wel een beetje verschillend en afhankelijk wat je er zelf aan uit wil geven.

Goedkope android telefoon met spotify free is de goedkoopste / makkelijkste oplossing, je hoeft niet het nieuwste nummer te zoeken van die artiest wiens naar je niet eens kan uitspreken en door de generatiekloof geen idee hebt wat boeiend is. Je dochter zal dit lekker zelf kunnen bepalen/aanklikken.
Geen reclame? neem premium / family
Heb je YouTube premium? Zit music bij in
Soundcloud?
radio.fm
Er zijn zo veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:48

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SStul schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:01:
Mijn dochter wordt 10.
Ze is verzot op muziek. Nu zou ik haar graag een speler cadeau doen waar ze zelf haar lievelingsmuziek kan opzetten. Ikzelf ken er niets van. Wat is heel goed en toch betaalbaar?
En welke koptelefoon is ook heel goed en betaalbaar?
Vragen naar illegale handelingen is niet toegestaan op Tweakers
Alvast bedankt voor de info.
Op Tweakers verwachten we veel meer eigen inzet. Ook bij aankoopadvies.
Ikzelf ken er niets van.
Dit voldoet in elk geval niet aan eigen inzet.

Je kunt de pricewatch gebruiken om een begin te maken met apparaten die je interessant lijken en daar dan gerichte vragen over stellen.
En hoe kunnen we daar dan muziek opzetten zonder kosten?
Vragen naar illegale oplossingen is al helemaal niet de bedoeling.

Daarom gaat dit topic op slot. Je kunt een nieuw topic openen in Beeld en geluid koopadvies en daar alle verplichte vragen uit het format beantwoorden zodat je goede antwoorden krijgen kunt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.