Ervaringen met 'all-in-one' apparaten

Pagina: 1
Acties:

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 22:52

Rejgun

Leven is Bier drinken

Topicstarter
Heb je toevallig thuis een all-in-one (scanner, copier, printer) staan bijvoorbeeld van HP of Samsung?

zo ja, wat zijn hier je ervaringen mee?

ik zit er namelijk over te denken om er een te kopen, maar echt veel informatie is er nog niet over te vinden, behalve op de productesite zelf dan. maar dat levert ook alleen zo'standaard promotiepraatje op.

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Een vriend van mij heeft zo'n apparaat van HP, moet zeggen wel aardige scan en printkwaliteit maar ik heb het er nog steeds niet op. Voor ff snel en semi-professioneel zakelijk is het leuk, maar als je echt iets goeds wilt zou ik het niet doen. En dus gewoon losse betere apparaten kopen.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Denk er wel aan, als je printer kapot is kan je geen faxen meeer ontvangen en geen kopietjes maken

En als je scanner kapot is kan je niet meer faxen.. Beter is gewoon losse apparaten kopen

Koop alleen zo'n ding als je ECHT weinig ruimte hebt

Verwijderd

Bovendien is het zwaar klote dat je alleen losse pagina's kunt scannen/faxen. Je kunt er nooit eens een pagina uit een boek scannen en zelfs bij een paar velletjes met wat nietjes aan elkaar moet je al moeilijk die nietjes deruit peuteren...

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
dat laatste is niet waar, veel van die apparaten hebben een flatbed scanner

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 14:12
voordeel is wel dat je het als los kopieer apparaat kunt gebruiken, dus je hoeft je pc dan niet telkens aan te zetten om even een kopietje te maken
Overigens heeft Xerox ook zo'n apparaat en die is de helft goedkoper, tis maar dat je het weet.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:49

Masselink

Voor de dorst

Ik heb een HP psc-500. een deskjet met een flatbed scanner (= ook copier) en die werkt prima....

ik ben heel tevreden over de resoluties.
en hij koste maar 500 piekies. d'r zit een zwarte en een kleuren cardridge in, dus je hoeft niet de hele tijd te wisselen. (helaas geen gescheiden kleuren tanks)

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Pagina: 1