Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen op 1440p. Daarnaast standaard Office toepassing. De PC is ter vervanging van mijn andere PC. Ik hoop met dit systeem weer een jaar of 5 mee vooruit te kunnen. Ikzelf speel Apex Legends. Mijn kinderen spelen wel wat spellen van de huidige generatie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet een specifiek budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Ik geef niks om RGB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik weer een jaar of 5 mee vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback op onderstaande lijst. Ik heb deze gebaseerd op lijsten uit andere topics en de Tweakers BBG. Ik twijfel zelf vooral over de videokaart. Is dit overkill? Kan ik beter gaan voor een 4080 Super? Is een videokaart van rond de €600 ook afdoende om de komende jaren mee vooruit te kunnen?
Ik zou graag een OLED monitor willen proberen. Deze Viewsonic is qua prijs met meest aantrekkelijk en de reviews die ik kan vinden zijn prima. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze monitor? Of toch beter voor een meer gerenommeerd merk gaan?
Alvast bedankt voor de feedback!
Deze PC zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen op 1440p. Daarnaast standaard Office toepassing. De PC is ter vervanging van mijn andere PC. Ik hoop met dit systeem weer een jaar of 5 mee vooruit te kunnen. Ikzelf speel Apex Legends. Mijn kinderen spelen wel wat spellen van de huidige generatie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet een specifiek budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Ik geef niks om RGB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik weer een jaar of 5 mee vooruit kan.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback op onderstaande lijst. Ik heb deze gebaseerd op lijsten uit andere topics en de Tweakers BBG. Ik twijfel zelf vooral over de videokaart. Is dit overkill? Kan ik beter gaan voor een 4080 Super? Is een videokaart van rond de €600 ook afdoende om de komende jaren mee vooruit te kunnen?
Ik zou graag een OLED monitor willen proberen. Deze Viewsonic is qua prijs met meest aantrekkelijk en de reviews die ik kan vinden zijn prima. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze monitor? Of toch beter voor een meer gerenommeerd merk gaan?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 330,60 | € 330,60 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB GDDR6 | € 949,- | € 949,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 92,- | € 92,- |
1 | Monitors | ViewSonic XG272-2K-OLED Wit, Zwart | € 599,- | € 599,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 6 - Dual Fan Black Edition | € 57,85 | € 57,85 |
1 | Toetsenborden | Logitech G Pro (Clicky, Qwerty US) | € 99,- | € 99,- |
1 | Muizen | Logitech G Pro Wireless Zwart | € 77,- | € 77,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 112,- | € 112,- |
1 | Gaming headsets | Steelseries Arctis Nova 7X Wireless | € 149,- | € 149,- |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF3 - 850W Zwart | € 121,05 | € 121,05 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.915,40 |
Alvast bedankt voor de feedback!