Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
En win2k is een stukje stabieler(is mijn eigen mening)
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Daarom draai ik nu nog steeeds w2k pro.
Verwijderd
tenminste de gewone brand dingen,
als je bootable cd's ofzo wilt maken kun je toch beter nero, of een ander progie installeren dan.
Verwijderd
ik snap dat nooit hoor als je tevreden bent hoef je toch niet over te stappen, en nog iets anders, waarom probeert niet iedereen dat gewoon ff zelf met een dual boot???Op donderdag 13 september 2001 15:54 schreef rdgf het volgende:
Ik ben zeer tevreden over Win2k, dus ik vraag me af waarom ik nu over zou stappen.
1 aanbeveling geheugen heel veel geheugen, maar dat mag met de huidige prijzen geen probleem meer zijn.
Hetzelfde eigenlijk met Windows 98 SE versus ME.
Als je Windows 2000 met Service Pack 2 en DX 8 hebt, is het qua performance meestal een tikkeltje sneller als WinXP.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Ik zou alleen overstappen als er echt redenen zijn om dat te doen. De reden dat het nieuw is, is natuurlijk totaal geen reden, alhoewel veel mensen het juist daarom wel doen, erg wazig...
Mijn motto: Als iets uitstekend werkt, waarom dan iets anders gaan gebruiken?
Verwijderd
Ik heb alleen op de server (win2k) Service Pack 2 staan, omdat dit een aantal LAN problemen oploste. En op mijn pc heb ik weer alleen DX 8 staan. Uit jouw verhaal blijkt, dat ik eigenlijk allebei de proggies moet installeren op beide pc's, of niet ..?Als je Windows 2000 met Service Pack 2 en DX 8 hebt, is het qua performance meestal een tikkeltje sneller als WinXP.
thnx
Verwijderd
Heb thuis ALLE hardware (inclusief teken-tablet) kunnen installen zonder problemen.
Ik heb net op t werk XP geinstalled en loopt nu met de Novell Client, MS Exchange (outlook 98
Nu alleen nog een 2e videocard inbouwen en klaar is klara !
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Zeker een aanrader voor een ieder! Maar jah, je kan eerst nog even een weekje 2k+XP draaie.. heb ik ook gedaan....
Verwijderd
Overigens draait XP beter dan 2K bij mij. In 2K heb ik vaak programma fouten (van Media player bijv.).
Niet doen dus.Ik ben zeer tevreden over Win2k, dus ik vraag me af waarom ik nu over zou stappen
Verwijderd
Als hij tevreden is kan hij toch nog wel meer tevreden worden. Jezus triest man.
XP doet het vet goed. Bij mij is het nog geen enkele keer vastgelopen en ik heb nog geen foutmelding gehad. Het werkt vet snel en met die pc van jou kan je zeker beter XP draaien. Dan ben je zeker meer tevreden. Bijna alles is iets verbeterd. Je moet je desktop theme wel op classic zetten anders ziet het er erg kinderachtig uit.
Jezus
hepdaXP
-- keep it clean
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Xp herkende nl al mn apparaten en had daar ook nog de goede drivers voor
maar met 2k is ook nog prima te werken hoor
Verwijderd
Ik heb nu WinXP prof. draaien.
Nog nooit zo weinig problemen met een niewe Win OS gehad.
Casema Com21 automatisch herkent, target pentablet geen probleem.
Alleen nog kijken of Studio van pinnacle wil werken, ik heb daar over toch nog wat neg. geluiden gehoort.
Ik weet video zit er standaard in maar met studio kan je video editen, heeft iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Wanneer komt de Nederlandse versie uit?
Oja, al mijn hardware werd automagisch in 1 keer goed gedetect, en zelfs mijn kabelinternetconnectie heeft ie helemaal automagisch zelf geconfigureerd... Erg vaag, ik dacht net: goh laat ik de internetconnectie ff instellen zodat ik kan surfen, blijkt alles al te werken... Hoe ie dat voor elkaar heeft gekregen is mij een raadsel
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Verwijderd
Ik draai nu WinME, wat een ***** gaar OS is dat
Nog ooit zo iets onstabiels gezien. Alle Win OS dingen zuigen big time vind ik (nooit Win98 SE gehad, alleen de 1e..
Hopen dat dat XP 100 x beter is dan dit...
Verwijderd
net eergister dualboot gedaan en XP erop gezet, en de framerate is idd ietsjes hoger dan in ME bij mij
Precies, ik ook!Op donderdag 13 september 2001 16:10 schreef Bobbert het volgende:
Ik stap nog niet over omdat ik geen engels OS wil, anders zou ik het wel meteen doen
Ik heb nu gewoon het gevoel dat mijn bak gewoon sneller is geworden; surfen enz.
Vanavond (zit nu op mijn werk
Maar de eerste indruk is goed
Ook een mooi voordeel is de snelheid waarmee de hybernate function werkt in de XP, en de opstartsnelheid in het algemeen.
Klopt ja! Mijn bak is tevens internetbak, dus in dit geval kan mijn pa zijn email (het email-adres bij chello is van hem) lezen, terwijl ik met andere dingen bewezig was.Op vrijdag 14 september 2001 13:36 schreef steenz het volgende:
Hét voordeel van XP is (voor mij dan tenminste) de Switch User function. Dan kan ik tegelijkertijd blijven downloaden op mijn profile terwijl mijn moeder inlogged op haar profile om haar e-mail te lezen
Ook een mooi voordeel is de snelheid waarmee de hybernate function werkt in de XP, en de opstartsnelheid in het algemeen.
Errug fijn