Goedemiddag,
Ik heb even een 'probleempje' waar ik niet echt een duidelijke oplossing voor kan vinden / gemist heb.
Ik heb een laptop van werk, en wil deze via een docking station koppelen aan 2 QHD 120 hz monitoren (2x Dell U2724D). De laptop betreft een Dell Latitude 5420 met een i5-1145G7, en een M-TECK Dual HDMI Docking station.
Nu werkt alles wel prima, ik heb via de thunderbolt 3 poort stroom en beeld naar de 2 monitoren via HDMI (DP is al bezet door GPU van mijn persoonlijke rig), maar kan het niet voor elkaar krijgen om 120hz weer te geven.
Van wat ik heb gevonden online zou het prima moeten werken;
-De iGPU moet dit aan kunnen
-De docking station support dit expliciet
-met 1 monitor ingeplugged krijg ik wel de keuze uit 120hz bij de instellingen
Is er iets doms wat ik heb gemist?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb even een 'probleempje' waar ik niet echt een duidelijke oplossing voor kan vinden / gemist heb.
Ik heb een laptop van werk, en wil deze via een docking station koppelen aan 2 QHD 120 hz monitoren (2x Dell U2724D). De laptop betreft een Dell Latitude 5420 met een i5-1145G7, en een M-TECK Dual HDMI Docking station.
Nu werkt alles wel prima, ik heb via de thunderbolt 3 poort stroom en beeld naar de 2 monitoren via HDMI (DP is al bezet door GPU van mijn persoonlijke rig), maar kan het niet voor elkaar krijgen om 120hz weer te geven.
Van wat ik heb gevonden online zou het prima moeten werken;
-De iGPU moet dit aan kunnen
-De docking station support dit expliciet
-met 1 monitor ingeplugged krijg ik wel de keuze uit 120hz bij de instellingen
Is er iets doms wat ik heb gemist?
Alvast bedankt voor het meedenken!