Ik wil graag mijn game pc verkopen maar ik weet niet precies hoeveel ik er voor kan vragen
die ik toendertijd (oktober 2017) had gekocht bij computergalaxy.nl. Ik heb deze veel gebruikt tot oktober 2022 toen ik een goede laptop heb gekocht. Sindsdien game ik er niet meer op, laatste jaren alleen weinig gebruikt voor chrome, spotify etc. Voor de rest is hij in prima staat en ik gebruik nu eigenlijk alleen nog mijn laptop dus hij zoekt een nieuwe eigenaar
Dit zijn de specs
1 x Intel Power Game PC / i5 7400 / 8GB / 1TB / GTX 1050 2GB / Windows 10
- VIDEOKAART: nvidia GTX 1050 Ti 4GB
- DRAADLOOS INTERNET: TP-Link 300mbps Wifi adapter
- BESTURINGSOFTWARE: Windows 10 Pro 64Bit NL (ACTIE)
- DVD of BLU-RAY: DVD Brander/ Speler 24x +/-
- HARDESCHIJF: 1TB S-ata3 Hardeschijf
- GEHEUGEN: Crucial 8GB DDR4 2133MHZ
- PROCESSOR: Intel Kaby Lake Core i5 7400 3.0Ghz
- BEHUIZING: SHARKOON VG5-W (Rood Licht)
- MOEDERBORD: GigaByte H110M-S2H
Heb na een tijdje een Samsung SSD 860 EVO 500gb zelf er in gezet die er nog in zit.
Ik heb een keyboard en muis wat er bij gekocht kan worden en eventueel ook een wifi adapter TP link archer T4UH
De onderste koeling fan is er ooit mee gestopt, heb er nooit naar gekeken maar het heeft nooit oververhitting veroorzaakt. Ik game er al jaren niet meer op, laatste jaren alleen gebruikt voor chrome, spotify etc.
die ik toendertijd (oktober 2017) had gekocht bij computergalaxy.nl. Ik heb deze veel gebruikt tot oktober 2022 toen ik een goede laptop heb gekocht. Sindsdien game ik er niet meer op, laatste jaren alleen weinig gebruikt voor chrome, spotify etc. Voor de rest is hij in prima staat en ik gebruik nu eigenlijk alleen nog mijn laptop dus hij zoekt een nieuwe eigenaar
Dit zijn de specs
1 x Intel Power Game PC / i5 7400 / 8GB / 1TB / GTX 1050 2GB / Windows 10
- VIDEOKAART: nvidia GTX 1050 Ti 4GB
- DRAADLOOS INTERNET: TP-Link 300mbps Wifi adapter
- BESTURINGSOFTWARE: Windows 10 Pro 64Bit NL (ACTIE)
- DVD of BLU-RAY: DVD Brander/ Speler 24x +/-
- HARDESCHIJF: 1TB S-ata3 Hardeschijf
- GEHEUGEN: Crucial 8GB DDR4 2133MHZ
- PROCESSOR: Intel Kaby Lake Core i5 7400 3.0Ghz
- BEHUIZING: SHARKOON VG5-W (Rood Licht)
- MOEDERBORD: GigaByte H110M-S2H
Heb na een tijdje een Samsung SSD 860 EVO 500gb zelf er in gezet die er nog in zit.
Ik heb een keyboard en muis wat er bij gekocht kan worden en eventueel ook een wifi adapter TP link archer T4UH
De onderste koeling fan is er ooit mee gestopt, heb er nooit naar gekeken maar het heeft nooit oververhitting veroorzaakt. Ik game er al jaren niet meer op, laatste jaren alleen gebruikt voor chrome, spotify etc.