Hallo allemaal,
Mijn goedkope platenspeler is overleden. Ik kom er op Tweakers niet echt uit omdat ik de materie lastig vind.
Ik zoek een:
Platenspeler geschikt voor een leek, waarbij ik niets hoef aan te passen. De kwaliteit hoeft niet voor audiofielen te zijn maar wel 'gemiddeld'.
Budget:
Budget tussen 250 - 350. Liever 250 maar als ik iets kan kopen wat écht veel beter is dan overweeg ik 350 ook.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om:
Af en toe een plaatje opzetten zonder voorversterker te gebruiken.
Indien mogelijk gebruiken met edifier 1700BT
Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende, geen idee of het goed is:
- Audio Technica AT-LP120XUSB (€300,-)
- Audio-Technica AT-LPW50PB (€344,99)
- Argon Audio TT-3 Hout (€369,-)
- ARGON AUDIO TT MK2 PINE GREEN (€249,99) -> deze vind ik het mooiste maar ik heb geen idee wat de kwaliteit hiervan is.
Ik sta zeker ook open voor andere opties.
Aanvullende vragen vanuit mijzelf:
Direct drive of belt?
Geen 2e hands want ik ben niet zo handig
Ik hoop dat ik een beetje volledig was, maar als er nog vragen zijn zal ik deze zo precies mogelijk beantwoorden!
Mijn goedkope platenspeler is overleden. Ik kom er op Tweakers niet echt uit omdat ik de materie lastig vind.
Ik zoek een:
Platenspeler geschikt voor een leek, waarbij ik niets hoef aan te passen. De kwaliteit hoeft niet voor audiofielen te zijn maar wel 'gemiddeld'.
Budget:
Budget tussen 250 - 350. Liever 250 maar als ik iets kan kopen wat écht veel beter is dan overweeg ik 350 ook.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om:
Af en toe een plaatje opzetten zonder voorversterker te gebruiken.
Indien mogelijk gebruiken met edifier 1700BT
Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende, geen idee of het goed is:
- Audio Technica AT-LP120XUSB (€300,-)
- Audio-Technica AT-LPW50PB (€344,99)
- Argon Audio TT-3 Hout (€369,-)
- ARGON AUDIO TT MK2 PINE GREEN (€249,99) -> deze vind ik het mooiste maar ik heb geen idee wat de kwaliteit hiervan is.
Ik sta zeker ook open voor andere opties.
Aanvullende vragen vanuit mijzelf:
Direct drive of belt?
Geen 2e hands want ik ben niet zo handig
Ik hoop dat ik een beetje volledig was, maar als er nog vragen zijn zal ik deze zo precies mogelijk beantwoorden!
[ Voor 38% gewijzigd door HorteGrote op 13-11-2024 17:53 ]