CBS: mensen recyclen meer laptops en tablets, maar meeste…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-07 13:47
Goedemiddag,

Nou zit ik het artikel te lezen over het recyclen van apparaten, maar doordat er 5 tinten blauw zijn gebruikt in de grafiek, zijn sommige verschillen bijna niet te zien. Het staat wel heel netjes, maar vanuit een UX oogpunt zou ik wat meer verschil aanbrengen in de kleuren van de verschillende categorieën.

Gr. JJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-08 12:45

DaFeliX

Tnet Devver
Ik tag @Hayte even, want ik neem aan dat het om het nieuws: CBS: mensen recyclen meer laptops en tablets, maar meeste blijven in ... artikel gaat

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:56

Hayte

Nieuwsredacteur
JJvdM schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:43:
Goedemiddag,

Nou zit ik het artikel te lezen over het recyclen van apparaten, maar doordat er 5 tinten blauw zijn gebruikt in de grafiek, zijn sommige verschillen bijna niet te zien. Het staat wel heel netjes, maar vanuit een UX oogpunt zou ik wat meer verschil aanbrengen in de kleuren van de verschillende categorieën.

Gr. JJ
Hoi JJ, ik snap wat je bedoelt, ik zal ff overleggen wat handig is met de kleuren. Voordat iedere redacteur de kleuren anders inzet ;) Je kan overigens wel met je muis hoveren over een balk, of op mobile een balk aanklikken, om de verschillen duidelijker te zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12-08 19:18
Voor mij is dit ook niet te lezen,

Afbeeldingslocatie: https://www.warbyparker.com/learn/wp-content/uploads/2023/02/types-of-colorblindness.jpg
Een normaal persoon ziet die 6, een kleurenblind persoon niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:56

Hayte

Nieuwsredacteur
Ik heb de kleuren aangepast, hopelijk is het duidelijker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-07 13:47
Stukken beter! Thanks!
Pagina: 1