Mogelijkheid tot annulering podotherapeut

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:41
Heeft iemand ervaring met het volgende;

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Dit betreft iets wat speciaal voor jou gemaakt is en niet hierna nog gebruikt kan worden voor een ander. Dan heb je geen recht op de Wet Koop op Afstand z'n 14 dagen bedenktijd. Dit kan je eigenlijk niet meer annuleren nadat de boel in productie is. Gezien het zooltje al gemaakt is zal je moeten betalen.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:29
SmurfLink schreef op woensdag 13 november 2024 @ 12:49:
Dit betreft iets wat speciaal voor jou gemaakt is en niet hierna nog gebruikt kan worden voor een ander. Dan heb je geen recht op de Wet Koop op Afstand z'n 14 dagen bedenktijd. Dit kan je eigenlijk niet meer annuleren nadat de boel in productie is. Gezien het zooltje al gemaakt is zal je moeten betalen.
Ik gok ook dat de podotherapeut fysiek bezocht is voor het aanmeten van een zooltje enzo, dus denk dat 'koop op afstand' wellicht niet van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:49
In dit geval had je eerder moeten nadenken voordat je akkoord gaat met een aankoop.
IMHO als de podotherapeut geen optie tot annuleren biedt, dan zit je er aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:31
In mijn ervaring (hielspoor na vierdaagse Nijmegen tig jaar geleden) werken zooltjes van de podotherapeut zeer goed bij voetproblemen. Dus tenzij je overweging te maken heeft met je financiële situatie zou ik ze gewoon gaan gebruiken. Zeker omdat de fysio je heeft doorverwezen (die zou vermoed ik zelf wel een brace voorschrijven als ie dacht dat dat goed zou werken).

Wel tip: probeer altijd duidelijk te krijgen waarom hulpverlener A je doorstuurt naar hulpverlener B, en waarom ze middel Y voorschrijven. Dat voorkomt vragen en spijt achteraf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dus je hebt een afspraak met die persoon, je bespreekt het een en ander, je voet wordt opgemeten om een zool te laten maken (denk ik dan?), en jij geeft zelfs aan dat je wil dat dit tegen extra kosten, met spoed wordt geregeld. Begrijp ik dat goed?

En nu wil je dat niet meer. Op grond waarvan zou dat redelijk zijn?

De therapeut heeft (met spoed) iets laten maken, en heeft tijd geïnvesteerd in een meting en consult.
Tenzij jij kunt aantonen dat de therapeut op dat moment had moeten weten dat jij niet wils- of handelingsbekwaam was (succes daarmee!) of hij je heeft bedrogen, dan denk ik niet dat je hier nog onderuit kunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:41
Thx iedereen! Ik laat het gewoon doorgaan. Volgende keer vraag ik om bedenktijd bij zoiets als dit.
Pagina: 1