Ik zoek een?
Ik wil eindelijk tijdens Black Friday de overstap maken naar een 1440p IPS 144-165Hz monitor met de volgende filters/eigenschappen: categorie: Monitors
Ik wil de monitor voornamelijk gebruiken voor gaming, browsen en dat soort dingen. Zo nu en dan een filmpje, maar aan videobewerking e.d. doe ik niet aan.
Wat is je budget?
Gewoon een goede prijs-kwaliteit monitor rond de 200 euro, maar als ik iets veel beters kan krijgen rond de 250 euro dan vind ik dat ook prima. Mijn plan is als volgt: voor een aantal monitors een prijsalert instellen en bij prijsdaling apart kijken of die monitor het waard is. Maar nogmaals: als monitor X ~250 euro is (of dat nou inclusief of exclusief korting is) maar wel stukken beter is dan de monitor van 200 euro, dan vind ik dat prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, maar omdat ik nog 180 euro aan Bol.com cadeaubonnen heb, graag bij Bol.com of Bol.com Plaza (zie ook bovenstaand Tweakers-filter).
Ik weet simpelweg niet heel veel van monitoren af. Nu heb ik natuurlijk wel een goede basiskennis, en heb zelf ook al wat zoekwerk gedaan, maar de resultaten lopen uiteen: de reviewresultaten op rtings en Tweakers over bijvoorbeeld de Dell G2724D zijn ook anders:
wenslijst: Upgrade
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil eindelijk tijdens Black Friday de overstap maken naar een 1440p IPS 144-165Hz monitor met de volgende filters/eigenschappen: categorie: Monitors
Ik wil de monitor voornamelijk gebruiken voor gaming, browsen en dat soort dingen. Zo nu en dan een filmpje, maar aan videobewerking e.d. doe ik niet aan.
Wat is je budget?
Gewoon een goede prijs-kwaliteit monitor rond de 200 euro, maar als ik iets veel beters kan krijgen rond de 250 euro dan vind ik dat ook prima. Mijn plan is als volgt: voor een aantal monitors een prijsalert instellen en bij prijsdaling apart kijken of die monitor het waard is. Maar nogmaals: als monitor X ~250 euro is (of dat nou inclusief of exclusief korting is) maar wel stukken beter is dan de monitor van 200 euro, dan vind ik dat prima.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, maar omdat ik nog 180 euro aan Bol.com cadeaubonnen heb, graag bij Bol.com of Bol.com Plaza (zie ook bovenstaand Tweakers-filter).
Ik weet simpelweg niet heel veel van monitoren af. Nu heb ik natuurlijk wel een goede basiskennis, en heb zelf ook al wat zoekwerk gedaan, maar de resultaten lopen uiteen: de reviewresultaten op rtings en Tweakers over bijvoorbeeld de Dell G2724D zijn ook anders:
- https://www.rtings.com/monitor/reviews/dell/g2724d
- review: Knallen voor driehonderd ballen - Vijf 27"-wqhd-gamingschermen getest
wenslijst: Upgrade
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 585,- | € 585,- |
1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | XFX Speedster QICK 319 Radeon RX 7800 XT Core Edition | € 530,99 | € 530,99 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterCase H500 | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 0,- | € 0,- |
2 | Ventilators | Arctic P14 PWM PST Zwart, 140mm | € 8,82 | € 17,64 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 57,30 | € 57,30 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Kingston A2000 500GB | € 74,95 | € 74,95 |
1 | SSD's | Kingston KC3000 2TB | € 132,13 | € 132,13 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.398,01 |
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ