Mijn vraag
Als ik vanaf mijn laptop muziek afspeel via Bluetooth naar mijn Denon AVR-X1700H dan "hapert" dit af en toe. De muziek blijft wel spelen, maar af en toe valt het geluid heel kort weg. En dan komt het meteen weer terug. Heel irritant omdat je telkens denkt er is iets en dan speelt het toch gewoon verder.
:strip_exif()/f/image/DdJsaTB1eLAdCOw5nuANBsfT.png?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Precision 5570.
Windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Factory reset receiver.
Bluetooth device verwijderen en opnieuw pairen.
Het klinkt een beetje alsof de verbinding af en toe wegvalt. Zou het kunnen zijn dat het gewoon slecht BT bereik is? De receiver staat in een tv meubel, maar met open voorkant van het meubel. Afstand tot laptop is 4-5meter.
Zou het helpen om gaatjes te boren in de bovenkant van het tv meubel zodat de antennes meer rechtop kunnen staan?
Is er een antenne verlengkabel mogelijk?
Of wellicht is het juist de Dell laptop, dat merk heb ik altijd problemen mee.
Als ik vanaf mijn laptop muziek afspeel via Bluetooth naar mijn Denon AVR-X1700H dan "hapert" dit af en toe. De muziek blijft wel spelen, maar af en toe valt het geluid heel kort weg. En dan komt het meteen weer terug. Heel irritant omdat je telkens denkt er is iets en dan speelt het toch gewoon verder.
:strip_exif()/f/image/DdJsaTB1eLAdCOw5nuANBsfT.png?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Precision 5570.
Windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Factory reset receiver.
Bluetooth device verwijderen en opnieuw pairen.
Het klinkt een beetje alsof de verbinding af en toe wegvalt. Zou het kunnen zijn dat het gewoon slecht BT bereik is? De receiver staat in een tv meubel, maar met open voorkant van het meubel. Afstand tot laptop is 4-5meter.
Zou het helpen om gaatjes te boren in de bovenkant van het tv meubel zodat de antennes meer rechtop kunnen staan?
Is er een antenne verlengkabel mogelijk?
Of wellicht is het juist de Dell laptop, dat merk heb ik altijd problemen mee.
[ Voor 8% gewijzigd door Opperpanter2 op 12-11-2024 22:13 . Reden: plaatje ]