Welke dimmer heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas1003
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 13-11-2024
Mijn vraag:

Ik heb 8 GU10 led spots die 4W x 8 = 30 W verbuiken en ik heb 8 GU5.3 spots halogeen van 12v die 35W x 8 = 280 W verbruiken.
Samen is dat 310 W.

Welke draaidimmer past hier goed bij. Er heeft al die tijd een Jung led tastdimmer opgezeten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Komen bij twee vragen op bij je vraag

1) Waarom wil je de dimmer vervangen? Korste klap lijkt eenzelfde terug te plaatsen als deze kapot is?

2) En waarom vervang je het halogeen niet door LED (dat kan wel betekenen dat je de voeding van 230>12V moet vervangen omdat LED veel minder verbruikt dan Halogeen).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas1003
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 13-11-2024
@franssie

Klant wil een draaidimmer.

Ik kom niet bij de trafo. Spots wilt ze er niet uit hebben ivm met kit rondom enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Thomas1003 dan wordt het lastig. Misschien moet je klant hier dan een account aanmaken?

edit: een draaddimmer ken ik alleen voor het dimmern van staande lampen, niet voor plafondspots - echt hoe dan?

[ Voor 38% gewijzigd door franssie op 12-11-2024 23:33 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
kan prima, genoeg oplossingen.
Misschien iemand inhuren via https://tweakers.net/aanbod/ ?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar