Lieve mensen,
Ik wil graag een nieuwe PC bouwen, maar weet niet zeker of ik moet wachten op aankomende Black Friday of op de volgende AMD en Nvidia releases. Verwachten jullie een flinke prijsdaling voor de componenten die ik wil aanschaffen? En zijn er nog verbeteringen voor mijn systeem?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe PC wordt vooral gebruikt voor het gamen, het liefst vanaf 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de 1800, maar het liefst betaal ik minder, vandaar dat ik wil weten wanneer ik het beste de parts kan aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De SSDs in de PC neem ik mee, vandaar dat ik de Crucials heb en een van 500gb. Nieuwe aanraders zijn zeer welkom!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Effiënctere aanraders zijn ook welkom, alhoewel ik daar geen voorkeur voor heb.
Ga je overklokken?
Op dit moment geen behoefte aan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over het moment van kopen, en of er verbeteringen voor mijn budget erin zitten! Verwachten we een daling in prijs voor de 7800x3d en 7800xt?
Ik wil graag een nieuwe PC bouwen, maar weet niet zeker of ik moet wachten op aankomende Black Friday of op de volgende AMD en Nvidia releases. Verwachten jullie een flinke prijsdaling voor de componenten die ik wil aanschaffen? En zijn er nog verbeteringen voor mijn systeem?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe PC wordt vooral gebruikt voor het gamen, het liefst vanaf 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de 1800, maar het liefst betaal ik minder, vandaar dat ik wil weten wanneer ik het beste de parts kan aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De SSDs in de PC neem ik mee, vandaar dat ik de Crucials heb en een van 500gb. Nieuwe aanraders zijn zeer welkom!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 479,90 | € 479,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 519,70 | € 519,70 |
1 | Behuizingen | NZXT H9 Flow Zwart | € 145,95 | € 145,95 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 124,98 | € 124,98 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 119,- | € 119,- |
1 | SSD's | Crucial P3 2TB (CT2000P3SSD8) | € 110,94 | € 110,94 |
1 | SSD's | Crucial P3 500GB (CT500P3SSD8) | € 30,91 | € 30,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.737,28 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Effiënctere aanraders zijn ook welkom, alhoewel ik daar geen voorkeur voor heb.
Ga je overklokken?
Op dit moment geen behoefte aan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over het moment van kopen, en of er verbeteringen voor mijn budget erin zitten! Verwachten we een daling in prijs voor de 7800x3d en 7800xt?