Filter voor draadloze oortjes met nekband

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 20:53
Misschien mis ik iets, maar het lijkt onmogelijk om op draadloze in-ear oortjes die wel met elkaar verbonden zijn te filteren, bijvoorbeeld uitvoering: Sony WI-C100 (Zwart)

Nu heeft bovenstaande nog als eigenschap 'platte kabel', maar bij bijvoorbeeld deze staat helemaal niks wat hint op een draad of nekbeugel: uitvoering: JBL Tune 205 BT (Zwart)

Met deze filters kom ik een heel eind maar alsnog veel false positives:
categorie: Hoofdtelefoons

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinkPowny
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-07 10:37

PinkPowny

Content Medewerker Pricewatch
Hi @HallonRubus

Onlangs zijn veel aanpassingen gedaan binnen de categorie 'Hoofdtelefoons'. Er is een migratie geweest van een aantal product soorten naar deze categorie. Daardoor kan het zijn dat een aantal specs niet helemaal correct zijn meegenomen.

Ik zie dat bij je zoekresultaten nog veel wel TWS (in-ear) oordopjes staan. Deze producten missen nog de spec True Wireless, die ga ik aanpassen.

Dan blijven er nog een aantal mono office in-ears tussen staan, daarvan kan ik nog aanvinken dat ze mono audio weergave hebben.

Wat er dan overblijft zou inpricipe moeten aansluiten bij de filters die je hebt. Er zou hier en daar een verdwaald product nog tussen kunnen staan, maar dan heb je wel een beter overzicht van je zoekresultaat.

Het kan even duren voordat alles compleet aangevuld is.

Michelle

VILF | Powny | http://www.dotabuff.com/players/73884727

Dit topic is gesloten.