Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H2Niek
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-08 12:51
Goede avond,

Aangezien de huidige laptop aan vervanging toe is ben ik opzoek naar een nieuwe. in eerste instantie was ik opzoek naar een laptop van ca 600 euro. waarop ik een beetje op internet kan en af en toe een keer een simpele game kan spelen (dus niet de nieuwste cod en dergelijke).

Toen kwam ik onderstaande mooie laptop tegen. Deze zit wel echt aan de max van mijn budget maar dit lijkt me wel een laptop waar ik weer een aantal jaar mee vooruit kan en mocht ik een keer een zwaarder programma/spel draaien zal dit zonder problemen gaan.

Echter kom ik op Reddit behoorlijk veel mensen tegen waarbij het moederbord van de LOQ vrij snel kapot gaat. Zijn er mensen hier die hier ervaring mee hebben? of mensen die een LOQ hebben en helemaal geen problemen ondervinden?

https://tweakers.net/pric...oq-15aph8-82xt00c7mh.html

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt71
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 12-09 10:16
ik heb een Legion met bijna dezelfde specs, alleen extra 2.4k scherm en een nvdia 4060

is een zuinige laptop dank zij de ryzen7

er wordt zoveel geschreven op forums

ik heb momenteel geen enkel probleem met mijn eerste lenovo

misschien zijn er hier idd members met een loq laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik heb sinds maandag de LOQ die je hebt gelinkt en hij werkt tot nu toe erg fijn. Goeie performance en als je de RTX 4050 uit zet, gaat de accu ook nog een tijdje mee.

Ik heb ook gelezen over moederbord problemen. Dat zou een verkeerde batch zijn geweest lees ik her en der.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kurt71
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 12-09 10:16
ik gebruik om mijn legion de lenvo toolkit waar je meer kan toepassen dan de lenovo vantage

wanneer je de oplader aan of uitschekelt

op batterij schakel ik de nvidia kaart uit
op 80 % batterij kan ik zeker tussen de 5 a 6 uur surfen op het internet