Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yacha
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-11-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik ben op zoek naar een videokaart
Geld is niet een issue maar heb net een complete upgrade gedaan dus wil vrouw lief niet economisch boos maken….

13th gen i7 12700kf
4 x criticaul 32gb ddr4 *
Msi b760 pro board *

* dus board kan ik opgraden naar dd5:en socket 1700 is door Intel belooft nog 3 gens mee te gaan dus allemaal te upgraden…?

1000w psu en coolmaster water cooling en coolmaster ATx kast met de bijbehorende fans in hergebruik

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Msi of asus radeon

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Moet werken maar wil af en toe ook kunnen gamen zonder lack

Kom van 2msi radeon 8gb in loep af maar 2 zijn te groet voor huidige pci-e beschikbaarheid op boarden

Dus ik zo graag een 16gb kaart trg willen , overclocken is niet nodig, gewenning Msi kaart liefst Radeonmromd de €500 ik ben geen intensieve gamer maar wil wel graag dat het gewoon soepel loopt.

Ik ben gepensioneerd programma manager (defensie) ,ben mcse afgestudeerd in ip leer maar vraag me niks over hardware _/-\o_

Graag verneem ik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:27

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inbreng en uitzoekwerk (en wat herlezen van je post, want dit is behoorlijk onduidelijk).

We verwachten hier een shortlist met wat je zelf hebt gevonden en wat je eigen gedachten daarbij zijn.

Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Je staat je vrij een nieuw topic te openen. Dan verwachten we dus ook een lijstje met kaarten die je overweegt en waarom je daar op uit bent gekomen.

Ook moet duidelijk zijn wat je wilt gaan doen. "Ik ben geen gamer maar alles moet wel soepel lopen" is geen uitleg. Met een Raspberry Pi kan je van alles soepel laten lopen... Benoem dus wat je wél doet.

[ Voor 20% gewijzigd door br00ky op 12-11-2024 20:41 ]

Dit topic is gesloten.