Nieuwe laserprinter willen kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainbowniagara
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-06 15:57
Hoi, ik zoek een nieuwe printer. Graag een laser printer. Ik druk 1/w af (vnl. Zwart wit, maar kunnen ook kleurprints zijn). Gebruik 1x/week. Graag ook de mogelijkheid om etiketten af te printen. (Je hebt speciaal papier hiervoor).
De printer mag wel maar 34 CM diepte hebben
En 45 CM breedte. Anders past hij niet op het tafeltje.mijn huidige begint regelmatig te blokkeren en om een onverklaarbare reden sommige pagina's twee keer af te dorukken. Niettemin de scharnieren kraken en piepen. Dus ik vrees bijna het einde (toestel is al 15 jaar oud). Vandaar mijn zoektocht naar een nieuwe.
Mijn huidige printer is een Samsung (ik heb gehoord dat HP deze heeft overgenomen).
Mijn budget is tot 600 €.
Ik heb gisterenmiddag een hele middag aan het zoeken geweest, maar de meeste laserprinters zijn enkel zwart/wit. De kleurenoptie moet er echt wel bij zitten.
Inktjet is voor mij geen optie. Mijn vader is indertijd overgeschakeld naar laser omdat bij de inkjet de cartridges altijd opdroogden en niet bruikbaar meer waren. Vandaar de toner. Die gaat langer mee als je minder afdrukt.
Naar de bib gaan, is geen optie (heel beperkte openingsuren).

Het enigste wat ik heb ontdekt dat zou kunnen gaan is een brother HL-L3220CWE laserprinter kleur.

Graag zou ik ook wel een kopieerfunctie erbij willen hebben, maar dat is geen vereiste.
Heeft er nog iemand suggesties zoals die brother?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-06 10:28
Je wilt het liefst een kleuren laser printer, maar maximaal 34cm diep en 45 cm breed?
Ik denk niet dat dat gaat werken.
Een zwart/wit laserprinter heeft 1 toner.
Een kleuren laserprinter heeft 4 toners.
4 toners in een kastje van 34x45 gaat simpelweg niet passen.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainbowniagara
Nochtans is mijn huidige printer Samsung CLP-315 Colour Laser

https://www.trustedreview...-315-colour-laser-printer
388x313x243

Dus vroeger ging dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinytinnie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-06 17:07
Maar nu niet meer. De link geeft trouwens aan dat het toentertijd des werelds kleinste laserprinter was.... Als je nu iets kan vinden is het óf monochroom, óf inktjet, óf te groot. Ik ben bang dat je een compromis moet zoeken. Of beter kunt zoeken dan ik, dat kan ook. Kijk eens of er toch niet een inktjetprinter is die heel blijft bij weinig gebruik zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
De HP Color Laser MFP 178nw is 363mm diep en 406mm breed. Ik weet niet of de diepte inclusief het frontpaneel is dat "uitsteekt". Dus dat ie effectief wel op het tafeltje past.

(op basis van Pricewatch filters)

[ Voor 5% gewijzigd door OnTracK op 12-11-2024 14:42 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinytinnie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-06 17:07
Ow das close ja. Ik had gekeken op 35 cm en dan kom je er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainbowniagara
OnTracK schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 14:37:
De HP Color Laser MFP 178nw is 363mm diep en 406mm breed. Ik weet niet of de diepte inclusief het frontpaneel is dat "uitsteekt". Dus dat ie effectief wel op het tafeltje past.

(op basis van Pricewatch filters)
Bedankt voor de tip. Dat ziet er redelijk goed uit.
Ik ga nog eens nameten, maar dat lijkt me wel aardig in de buurt te komen van wat ik zoek
Pagina: 1