Toon posts:

het nut van 512MB?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het zin om 512Mb in een Win98 2nd bak te stoppen waar alleen gegamed mee wordt?

ofterwijl wat is sneller, win98 met 512 (of 256 als dat de max is) of win2000 met 512?

Als ik een beetje met het geheugen wil OCen, is dan de 512MB PC2100 DDR SDRAM (Mushkin)+Heatspeader een beetje goed?

Alvast bedankt!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 22:25
Is goed geheugen. Zelf heb ik Crucial, en die werkt perfect op 150Mhz en op cas 2,2,2 . Crucial is goedkoper en zeker zow goed, dus zou ik die nemen. Ik zou als je meer ram erin gaat doen zeker voor win2k kiezen. Je zal alleen wel win2k ff moeten tweaken met een paar reg aanpassingen enzow, om het naar je zin te laten draaien. (www.regedit.com)

Ik ga zelf voor de 1g aan geheugen (heb nu 512), maar ik doe vooral veel photosoep en 3DstudioMax, dus vandaar die hoeveelheid. ;)

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Als je alleen gamed ??? Ik vind voor gamen 128 min. en max 265. Meer heb je echt niet nodig als je wilt gamen! vijfhonderfuckintwaalf als je allee gamed ??? Voor 3D Max is het ZEKER handig. Voor Photoshop is 512 ook wel goed maar iets minder mag ook.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoek zelf even, want deze vraag is tot in den treure gesteld:

[search=windows 512mb]
[search=hoeveel geheugen]

Succes :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.