Begin eerst proberen uit te zoeken over welk merk en type lamp we het hebben. Dan helpt het om überhaupt te zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door corporalnl op 11-11-2024 21:29 ]
Of, hoe is de verbinding van die lampen met elektriciteit? Omdat het misschien makkelijker te vervangen is, maar ik weet niet zeker hoe makkelijk het is.
Ziet er uit als zwaar geoxideerd, losgelaten en weggewaaid ofzo. Zal ooit RVS geweest zijn vermoed ik. Roestvast ja, roestvrij niet 
Los onderdeel: kans dat je die nog bij kunt krijgen is klein, massaproductie dus een volledig nieuwe lamp zal vermoedelijk goedkoper en makkelijker te krijgen zijn.
Los onderdeel: kans dat je die nog bij kunt krijgen is klein, massaproductie dus een volledig nieuwe lamp zal vermoedelijk goedkoper en makkelijker te krijgen zijn.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Uiteraard weet ik het pas zeker als ik het vervang, maar hoe worden die aansluitingen normaal gesproken gemaakt? Is het plug and play?
Normaal gesproken een snoer uit de grond door de paal naar een aansluiting van de lamp.MarcFrance schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:41:
Uiteraard weet ik het pas zeker als ik het vervang, maar hoe worden die aansluitingen normaal gesproken gemaakt? Is het plug and play?
Maar als ik je vragen en reacties lees zou ik er iemand met verstand van Electra bij halen voor je er iets mee gaat doen.
kroonsteentjeMarcFrance schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:41:
wago
een verbindingsblokje in de steel.
of natuurlijk draadloze stroom..
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Trek gewoon die paal los en kijk wat eronder zit. Zal wel gewoon een grondkabel zijn. Dop het ff af met een lasklemmetje en zakkie voor the time being en zoek iets anders.MarcFrance schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:22:
Plastic is slechts tijdelijk tegen regen, aangezien het geen elektrisch circuit veroorzaakt. Hoe kan ik een vervangend deksel vinden?
[Afbeelding]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Pagina: 1