[ASP] aspmail + htmlmail + attachment,....

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik werk met het mail component ASPMail, nu wil ik hier e-mail mee versturen --> dat lukt.

Nu wil ik hier html e-mail mee versturen --> dat lukt
Nu wil ik hier e-mail met attachments mee versturen --> dat lukt

Alleen je kan dus niet zomaar html e-mails versturen met attachments.

Om html mail te versturen moet je nl. het content type zetten zodat ie het herkent als html, alleen wanneer je er een attachment aan hangt dan wordt het content type genegeerd. Zo staat het ook in de specificaties van ASPMail. Nu schijnt er wel een oplossing te zijn, maar ik heb nog nix kunnen vinden, kan iemand me helpen? dan hoor ik het graag.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Uh zou zo snel niet weten, kan je niet gewoon cdonts gebruiken daar kan je ook attachments aan hangen?

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 15:10 schreef raptorix het volgende:
Uh zou zo snel niet weten, kan je niet gewoon cdonts gebruiken daar kan je ook attachments aan hangen?
fijn een snelle reactie,..maar waarom komen mensen altijd met alternatieven,.... :?

ik zeg dat ik met aspmail werk,...en ik heb gehoord dat het moet kunnen,..dus dat wil ik nu graag weten,....

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 15:13 schreef Yoda het volgende:

[..]

fijn een snelle reactie,..maar waarom komen mensen altijd met alternatieven,.... :?

ik zeg dat ik met aspmail werk,...en ik heb gehoord dat het moet kunnen,..dus dat wil ik nu graag weten,....
ff zoeken op google :?

Maar die cdonts is freeware, en zit al standaard bij windows 2k

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
had ik al gedaan natuurlijk :)

maar kan nix vinden mbt dit onderwerp,..

er schijnt ooit iets 15seconds.com gestaan te hebben,..maar ook onvindbaar natuurlijk.