Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
https://www.onetime.nl/ni...-je-in-de-maling-genomen/
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Als je in de winkel de tweakers pricewatch er even bij had gepakt, kon je ook om de hoek bij de mediamarkt hem voor €899 ophalen.Audione0 schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:05:
Nu zie ik dat hetzelfde scherm op de coolblue site bijna binnen 1 a 2 dagen met ~200 euro gestegen is. Dus het heeft alle schijn dat coolblue net voor black friday prijsverhogingen toepast om later met black friday te kunnen "Shinen stunten".
Dan had je hem voor een betere glimlach.
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Klopt indd.DJMaze schreef op maandag 11 november 2024 @ 01:10:
[...]
Als je in de winkel de tweakers pricewatch er even bij had gepakt, kon je ook om de hoek bij de mediamarkt hem voor €899 ophalen.
Dan had je hem voor een betere glimlach.
Maar dit topic gaat niet over de laagste prijs maar meer over de manier waarop er met de black friday “deals” om gegaan wordt en in dit geval bij Coolblue.
Als je wil claimen dat iemand 50% korting krijgt, moet je ook echt zorgen dat die prijs 30 dagen geleden het dubbele was.
Dit is de Omnibus wetgeving in de EU die consumenten beschermt tegen valse advertenties.
OP kocht zijn Oven op 27 Oktober. Black Friday is op 29 november. Dus het zou goed kunnen dat deze oven tijdens Black Friday weer in de aanbieding gaat.1. Any announcement of a price reduction shall indicate the prior price applied by the trader for a determined period of time prior to the application of the price reduction.
2. The prior price means the lowest price applied by the trader during a period of time not shorter than 30 days prior to the application of the price reduction.
[ Voor 44% gewijzigd door sebasmeer op 11-11-2024 08:22 ]
Tja, dit is niet nieuw, meeste winkels doen dit trucje intussen. Daarom wordt tijdens Black Friday en Cyber Monday eea extra in de gaten gehouden of iets daadwerkelijk wel een deal is of niet.Audione0 schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:05:toon volledige bericht
[...]
Black friday 2024 komt er weer aan en ik had toevallig van de week een nieuwe monitor nodig. Ik heb de LG UltraGear OLED 34GS95QE-B aangeschaft. Gezien ik in de buurt van een fysieke winkel was gelijk meegenomen voor €1029 (het was geen 2e kans product). Ik vroeg de verkoper nog, als het scherm straks in de aanbieding komt kan ik dan nog korting krijgen? Ja dat kan. Als het maar binnen de maand van aankoop aangegeven wordt.
Nu zie ik dat hetzelfde scherm op de coolblue site bijna binnen 1 a 2 dagen met ~200 euro gestegen is. Dus het heeft alle schijn dat coolblue net voor black friday prijsverhogingen toepast om later met black friday te kunnen "Shinen stunten".
Mijn aankoop:
[Afbeelding]
https://www.coolblue.nl/p...3e794900be4135bd73379dfbc
[Afbeelding]
Wat is dat nu weer voor dooddoener, ik ben blij dat we in nederland/europa fatsoenlijke consumenten bescherming hebben. Grootste deel van de extra winst die bedrijven kunnen maken door iedereen nog harder op te lichten gaat echt niet naar goedkopere producten.Harm_H schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:39:
Ja, vraag en aanbod. Iedereen die roept "ja, dat doen ze voor black friday", nouja dat klopt. Hoe meer regels in Nederland des te slechter de prijs. Je moet meegaan met de gekte en tegelijkertijd voldoen aan de wettelijke regels, anders ga je failliet. Ik heb te doen met bedrijven in Nederland. je kunt beter bij de 1600 overheidsinstellingen in Nederland zitten met €5500 bruto per maand dan ondernemer zijn.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Black friday hier is niet meer dan een gemiddelde actie-week, geen-btw, zomer-deals, etc, het heeft niet dezelfde context als waar de naam vandaan komt.
Maar daar is een pricewatch voor, daar zijn plugins voor amazon voor (die zelfs warehouse deals en locatie-afhankelijke prijzen laten zien), beetje onderzoek voordat je echt gaat denken 'zooo goeie actie'.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vind het dus behoorlijk stemming makend en nergens op gebaseerd wat er hier geroepen wordt.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Gezien ik verder weinig discussiewaarde in dit topic zie, doe ik deze op slot.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.