Ik zoek een?
monitor voor thuiskantoor
Wat is je budget?
200-250 (iets naar boven kan ook nog wel) -> maak er maar +- 350 van...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sinds mijn allereerste Samsung monitor vlak buiten de garantie de geest gaf en mijn huidge 13 jaar oude LG monitor nog prima werkt neig ik nu ook weer naar een LG, maar sta open voor alternatieven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een monitor voor mijn thuiskantoor. Mijn huidge pc heeft nog een 19" monitortje
, maar op het werk, werk ik met een AOC 4K monitor wat erg prettig werkt..Ik zoek nu dus een nieuwe monitor voor thuis. Vroegah ging je dan naar de winkel waar je genoeg keus had om te kiezen, maar dat valt tegenwoordig tegen. Nu ik online een keuze moet gaan maken vind ik dat lastiger, dus vandaar jullie hulp.
De monitor moet aangesloten worden (via nog aan te schaffen HP G5 USB-C) dockingstation op een HP 860 G10 Elitebook en op mijn nog te bouwen nieuwe micro-pc op basis van een (vermoedelijk) Ryzen 5 8600G icm een Asrock Deskmini X600.
Wat ik zelf in eerste instantie via de BGG had gevonden was een
LG 27UL550P-W Wit
edoch dacht ik toen, waaom niet een maatje groter, want meer werkoppervlak:
LG 32UR500-B Zwart
maar toen dacht ik, als ik meer werkoppervlak wil, dan is misschien een ultra-wide interessant:
LG 34WQ500-B Zwart
Ik wil hem dus gebruiken voor standaard kantoortaken en prive voor wat fotowerk en browsen etc. Gamen doe ik nauwelijks/niet meer.
Ik vind het opmerkelijk dat de ultra-wide goedkoper is dan de 27", maar kan niet echt vinden waar het hem in zit. En ik neig momenteel eerder naar een keuze tussen deze 2 dan de 32", maar als iemand nog goede suggesties/opmerkingen heeft hoor ik dat graag. Ook andere zaken waar ik niet echt over nagedacht heb. Sowieso heb ik nooit op een ultra-wide gewerkt, maar het lijkt me handig om zo nog eenvoudiger meerdere vensters naast elkaar open te hebben staan.
monitor voor thuiskantoor
Wat is je budget?
200-250 (iets naar boven kan ook nog wel) -> maak er maar +- 350 van...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sinds mijn allereerste Samsung monitor vlak buiten de garantie de geest gaf en mijn huidge 13 jaar oude LG monitor nog prima werkt neig ik nu ook weer naar een LG, maar sta open voor alternatieven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een monitor voor mijn thuiskantoor. Mijn huidge pc heeft nog een 19" monitortje
De monitor moet aangesloten worden (via nog aan te schaffen HP G5 USB-C) dockingstation op een HP 860 G10 Elitebook en op mijn nog te bouwen nieuwe micro-pc op basis van een (vermoedelijk) Ryzen 5 8600G icm een Asrock Deskmini X600.
Wat ik zelf in eerste instantie via de BGG had gevonden was een
LG 27UL550P-W Wit
edoch dacht ik toen, waaom niet een maatje groter, want meer werkoppervlak:
LG 32UR500-B Zwart
maar toen dacht ik, als ik meer werkoppervlak wil, dan is misschien een ultra-wide interessant:
LG 34WQ500-B Zwart
Ik wil hem dus gebruiken voor standaard kantoortaken en prive voor wat fotowerk en browsen etc. Gamen doe ik nauwelijks/niet meer.
Ik vind het opmerkelijk dat de ultra-wide goedkoper is dan de 27", maar kan niet echt vinden waar het hem in zit. En ik neig momenteel eerder naar een keuze tussen deze 2 dan de 32", maar als iemand nog goede suggesties/opmerkingen heeft hoor ik dat graag. Ook andere zaken waar ik niet echt over nagedacht heb. Sowieso heb ik nooit op een ultra-wide gewerkt, maar het lijkt me handig om zo nog eenvoudiger meerdere vensters naast elkaar open te hebben staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Hopjesvla79 op 27-11-2024 11:33 ]
Hi Ha Hopjesvla