Ik dus wel!! 
maaruhm, hij ligt op 15 september in de winkels he?
Wie gaat hem btw waar kopen??
maaruhm, hij ligt op 15 september in de winkels he?
Wie gaat hem btw waar kopen??
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
sure, fuck off!!!!!Op donderdag 13 september 2001 16:16 schreef SCaffa het volgende:
Ben net bij de volgende winkels geweest om te checken of ze hem morgen hadden:
Bart smit
V&D
Free Record shop
Dixons
Resultaat: Hij komt volgende week of over twee weken =|
Owh wee als dat zo is =D Morgen nog maar ff checken.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Morgen ff langs dus BTW kunnenw e de topic titel niet aan passen naar :Op donderdag 13 september 2001 19:02 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Hij is vandaag uitgekomen!
Tenminste in Rotterdam bij Futerezone.
Heb hem zo rond half 2 gehaald, Wat een tof spel zeg en die graphics zijn echt om te smullen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
sorry hoor maar ik zeg gewoon wat ik op dit moment weet. Dit was btw in Leeuwarden wat ik vergat te melden.Op donderdag 13 september 2001 18:27 schreef RelaXXinG het volgende:
[..]
sure, fuck off!!!!!
bah
maar weet iemand de officiele releasedatum van mario kart A in NL?
hehe het was niet aan jou gerichtOp donderdag 13 september 2001 19:46 schreef SCaffa het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik zeg gewoon wat ik op dit moment weet. Dit was btw in Leeuwarden wat ik vergat te melden.
Verwijderd
om die sness circuits te spelen he? moet je dan al die nieuwe tracks met A winnen??? want ik maar 2 snes tracks.. omdat ik 1 track met een ster gewonnen heb moet je precies 100 munten halen of zo....Op donderdag 13 september 2001 15:15 schreef Shirker het volgende:
Tsja, heb hem al een maand of wat(Japanse versie)
Gaaf spel hoor. Vooral al die SNES circuits die je
ook kunt spelen. In Japan kan je zelfs een mobiele
telefoon eraan koppelen en hups spelen over het
mobiele netwerk... Lache !
verkooop je GT Advance toch?Op donderdag 13 september 2001 22:18 schreef wasigh het volgende:
heb GT Advance.
en om nou nog een racegame te kopen
* wasigh twijfelt over welk spel hij gaat kopen
moet je doen!Op donderdag 13 september 2001 23:20 schreef Matthijsje het volgende:
Ik heb altijd me zelf voorgenomen een GBA te kopen zodra Mario Kart er op kwam. Kwist trouwens niet of het ooit zou komen maargoed. Morgen dus maar ff een GBA kopen en dan maar zien wanneer ik Mario Kart ga kopen. Kheb er echt zin in om met z'n 4e op school (in de les) ff tegen elkaarte spelen.... w00t!
Kost dat ding trouwens overal 289,- ?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Lol kan r ook nix aan doen sorryOp vrijdag 14 september 2001 14:34 schreef RelaXXinG het volgende:
haha dat meen je niet!
man ik heb hem vandaag dus gekocht! paar uur gespeeld en hij is vett!! erg verslavend
beste spel wat ik nu heb hoor!
GBA rulez!
Hubert je overdrijft echt!
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
"If u do something do it with style, or do it at all."
20*350ZO45°
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ja inderdaad, dat zie ik nu ook: http://www.gameboyadvance.nl/microsite/mariokart/nl/mushroom.pdfOp zaterdag 15 september 2001 12:01 schreef Adarkar het volgende:
bij riverside park heb ik er een gevonden.
na de eerste jump is er links een soort "brug" van ondiep water. zo kan je die bocht skippen
20*350ZO45°
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq