Vraag
Alle reacties
Waarschijnlijk gewoon een 2e open-chassis sensor. Het is niet ongebruikelijk dat een laptop er daar meer dan 1 van heeft - zeker wanneer de gehele achterkant verwijderd dient te worden om bijv. het geheugen aan te vullen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
ja zoiets dacht ik ook, maar hoe heet zo'n specifieke schakelaar, als ik m zou moeten vervangen?
Dit lijkt op een EMI / RFI contact. Deze zijn bedoeld om verbinding te maken met geleidende delen van de behuizing om EMI straling tegen te gaan.
Deze zijn te koop Digikey
Deze zou ook als schakelaar kunnen dienen maar om te weten of deze wel of niet goed is nog zal je deze moeten meten.
Deze zijn te koop Digikey
Deze zou ook als schakelaar kunnen dienen maar om te weten of deze wel of niet goed is nog zal je deze moeten meten.
het contact maakt verbinding met de plastic achterkant dus verder geen geleiding, maar ik zal m eens doormeten, ontzettend bedankt, hier kan ik verder mee
De plastic behuizing van een laptop is aan de binnenkant voorzien van een geleidende laag, dit om te voldoen aan lagere emissie stralingen.Marco Bak schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:31:
het contact maakt verbinding met de plastic achterkant dus verder geen geleiding, maar ik zal m eens doormeten, ontzettend bedankt, hier kan ik verder mee
Pagina: 1