Aankoop printers

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainbowniagara
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 30-06 20:58
Hoi, ik zoek een nieuwe printer. Graag een laser printer. Ik druk 1/w af (vnl. Zwart wit, maar kunnen ook kleurprints zijn). Gebruik 1x/week. Graag ook de mogelijkheid om etiketten af te printen. (Je hebt speciaal papier hiervoor).
De printer mag wel maar 34 CM diepte hebben
En 45 CM breedte. Anders past hij niet op het tafeltje.mijn huidige begint regelmatig te blokkeren en om een onverklaarbare reden sommige pagina's twee keer af te dorukken. Niettemin de scharnieren kraken en piepen. Dus ik vrees bijna het einde (toestel is al 15 jaar oud). Vandaar mijn zoektocht naar een nieuwe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je naar de PriceWatch gaat, dan kun je gaan filteren op je eisen. Welke heb je zelf al bekeken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:42
Doe het niet, elke printer is ellendig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
Ik heb ruim negen jaar een Brother HL-L2340DW.
Heerlijk printertje, ZW/dubbelzijdig/wifi. Nooit storingen.
Kostte minder dan 100 euro, huidige type is iets als HL-L2445DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:25
1x per week; print bij bibliotheek a t ct per keer.
Voor je de 50 euro van printer eruit hebt ben je 20 jaar verder.
Zelfs als je ook kleur wilt printen zal het meerdere jaren duren voor je het eruit hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:10

Barrycade

Through the...

99ruud99 schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:29:
1x per week; print bij bibliotheek a t ct per keer.
Voor je de 50 euro van printer eruit hebt ben je 20 jaar verder.
Zelfs als je ook kleur wilt printen zal het meerdere jaren duren voor je het eruit hebt.
Goed advies, waar zit jij dit te typen ook in de bieb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Hoe vaak moet jij 's avonds om 23u30 nog printen met zo'n nood dat het niet even kan wachten?

Printer die weinig gebruikt wordt geeft gedoe, met een bieb printer koop je dat gedoe af... En laten we wel wezen, elk dorp heeft een bieb. En bijna iedereen kan wel 1x per week even naar bieb fietsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb al jaren een OKI laserprinter en die bevalt mij er goed. Ik print maar 1 keer per maand of zo en dat ding doet het gewoon altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:24

franssie

Save the albatross

Hangt erg van je print en scan vereisten af.

Ik heb een Brother DCP-L2627DWE voor zwart (laser) die het prima doet, maar scant alleen op plaat.
Ik heb ook een ECOSYS M5526cdw die kleur doet, dubbelzijdig scant met een ADF scanlade.

Dure dingen, maar doen wat ze moeten doen.

Maar scannen en printen bij de bieb (voor 1 cent per pagina? ik ben al meer kwijt aan papier) is natuurlijk ook een optie.

EDIT de Brother is redelijk klein, heb ik ook op een tafel staan, de andere Kyocera is echt wel een kantoorprinter (met bijbehorende service overigens, had eens een klacht en tot mijn schrik stond er binnen een uur een monteur bij mij thuis ... die 'm nog nooit in een woning gezien had, maar soit het is mijn kantoor).

[ Voor 28% gewijzigd door franssie op 10-11-2024 23:59 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Oh ja, en labels printen kan lijmresten achterlaten in je printer, dat doe ik dus niet, heb een aparte labelprinter (kost je ook de kop niet).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Prisma16 schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:24:
Ik heb ruim negen jaar een Brother HL-L2340DW.
Heerlijk printertje, ZW/dubbelzijdig/wifi. Nooit storingen.
Kostte minder dan 100 euro, huidige type is iets als HL-L2445DW
Jarenlang ook zo een printer gehad toen mijn vriendin studeerde voor de werkstukken (anders ging ik failliet aan de inktkosten), deed wat ie moest doen inderdaad, wellicht de beste optie voor TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

[quote]gambieter schreef op zondag 10 november 2024 @ 22:58:
Als je naar de PriceWatch gaat, dan kun je gaan filteren op je eisen. Welke heb je zelf al bekeken?
[/quote]
Afmetingen staan niet echt in de filters dus wat voeg je toe. Of heb je een voorbeeld?

OK, die zijn blijkbaar wel toegevoegd sinds ik de laatste keer keek. Geen idee hoe betrouwbaar ze zijn verder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KbEkZLIsDLPy43qgBz0C5Oljjmg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/R5URChXpb83cLHMk8C6vqR5P.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door franssie op 11-11-2024 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Mocht je toch willen zoeken, kijk onder kopje afmetingen :) (bijna helemaal onderaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

99ruud99 schreef op zondag 10 november 2024 @ 23:38:
Hoe vaak moet jij 's avonds om 23u30 nog printen met zo'n nood dat het niet even kan wachten?

Printer die weinig gebruikt wordt geeft gedoe, met een bieb printer koop je dat gedoe af... En laten we wel wezen, elk dorp heeft een bieb. En bijna iedereen kan wel 1x per week even naar bieb fietsen...
Naar de bieb moeten voor een printje is kansloos gedoe wat je afkoopt met een eigen printer.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainbowniagara
Hoi ik gebruik de filter afmetingen maar dit werkt niet naar behoren. Ik zoek wel een laser printer die zowel zwart als kleur kan afdrukken. De meeste zijn enkel zwart. Mijn vader is indertijd overgestapt naar laser omdat we niet genoeg printen en de cartridges dan opdroogden en ook een dure zaak was. Dit heb je niet met een laser printer. Mijn beperking is wel echter de max 36 cm diepte. Mijn tafeltje is enkel zo diep. De genoemde types zijn helaas niet meer te verkrijgen in de winkel. Mijn huidige is een Samsung. Maar ik dacht gelezen te hebben dat Samsung geen laser printers meer op de markt brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prisma16
  • Niet online
Als je de printer maar 1 keer per week denk te gebruiken kan je deze gewoon in of op een kast zetten en via wifi aansturen. Of in de meterkast of ergens op zolder.....Zit je niet aan dat kleine tafeltje vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13

Marc H

- - Is wakker - -

Anders regel je toch een wat groter tafeltje?

Ik heb hier een Samsung C430 staan, als ik dezelfde nu opnieuw wil kopen dan zit er een sticker van HP op.

Samsung heeft zijn printerdivisie aan HP overgedaan.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainbowniagara
Prisma16 schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:06:
Als je de printer maar 1 keer per week denk te gebruiken kan je deze gewoon in of op een kast zetten en via wifi aansturen. Of in de meterkast of ergens op zolder.....Zit je niet aan dat kleine tafeltje vast.
Helaas heb ik geen plek op de kast, of de meterkast. Al mijn kasten zitten vol boeken (ander lang verhaal). Deze ben ik wel aan leeghalen. Maar ik vrees dat de lade in de kast niet het gewicht kan dragen noch dat de diepte genoeg is.
Een andere kast staat vol sierporselein en kan het gewicht niet dragen.
Een andere tafel moet ik proberen uit te meten. De plek tussen de computer en de kast is nogal vrij miniem.
Ik was aan het nadenken om de printer naast de computer te zetten, maar daar staan de geluidsboxen en de scanner. Zoals jullie merken is de ruimte om iets te zetten vrij beperkt.

Ivm HP en Samsung. Hartelijke dank voor de info. Ik dacht al zoiets.
Ik ben zelf ook aan het verderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prisma16
  • Niet online
rainbowniagara schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:23:
[...]

Helaas heb ik geen plek op de kast, of de meterkast. Al mijn kasten zitten vol boeken (ander lang verhaal). Deze ben ik wel aan leeghalen. Maar ik vrees dat de lade in de kast niet het gewicht kan dragen noch dat de diepte genoeg is.
Een andere kast staat vol sierporselein en kan het gewicht niet dragen.
Een andere tafel moet ik proberen uit te meten. De plek tussen de computer en de kast is nogal vrij miniem.
Ik was aan het nadenken om de printer naast de computer te zetten, maar daar staan de geluidsboxen en de scanner. Zoals jullie merken is de ruimte om iets te zetten vrij beperkt.

Ivm HP en Samsung. Hartelijke dank voor de info. Ik dacht al zoiets.
Ik ben zelf ook aan het verderzoeken.
Als je huis zo vol zit dan toch maar in voorkomende gevallen naar de bieb fietsen om even te printen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora. Move VB -> CKA

Maar ook daar verwachten we eigen inzet:
CKA beleid

Dit topic gaat dicht. Lees bovenstaande link door; als je nog hulp nodig hebt, open op de juiste plek een topic met voldoende informatie dat we je gericht kunnen helpen. Dat voorkomt ook dat de discussie zo offtopic gaat als hier.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.