Toon posts:

Dell PowerConnect 3024 / 5012 ervaring ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er al iemand ervaring met de nieuwste switches van DELL, de powerconnect 3024 (24 poorts 10/100 mbit + 2 gbit) of de 5012 (12 gigabit (copper) poorten)

deze lijken mij namelijk wel zeer geschikt voor LAN parties maarja dell is een "relatief" onbekende speler op het netwerk gebied en ik weet dus niet in hoeverre deze dingen betrouwbaar zijn.

heeft er al iemand ervaringen / uitgebreide specs / testen van gezien / gehoord etc ?

Verwijderd

sjees man, hoeveel mensen komen er op die lan parties van jou ???

rgz

MASH
Op donderdag 13 september 2001 14:59 schreef kruger het volgende:
Heeft er al iemand ervaring met de nieuwste switches van DELL, de powerconnect 3024 (24 poorts 10/100 mbit + 2 gbit) of de 5012 (12 gigabit (copper) poorten)

deze lijken mij namelijk wel zeer geschikt voor LAN parties maarja dell is een "relatief" onbekende speler op het netwerk gebied en ik weet dus niet in hoeverre deze dingen betrouwbaar zijn.

heeft er al iemand ervaringen / uitgebreide specs / testen van gezien / gehoord etc ?

Verwijderd

Topicstarter
Nou gemiddeld zo'n 40 tot 50, maarja we willen nog wel wat groeien, en daar is een SUPER netwerk heeel erg geschikt voor

enje moet toch wat nuttigs doen met het kasgeld van de vereniging he (dus wat speelgoed kopen) :) :)

Verwijderd

Dan denk ik dat je al wat apparatuur hebt, zo niet is dat geen logische koop, dan kun je beter een setje 3c3300 kopen bet fiber uplink's, kun je die connecten, en later altijd nog een multiport 1000 switch kopen.

ik bedoel 40 to 50 pc's genereren met games echt niet veel verkeer, ik bedoel met een 56k verbinding kunnen deze spelen ook gedaan worden, laten we dan even ruim rekenen en 100k reserveren per client, dit beterken dat je 50x100k op een poort kwijt moet kunnen en dit is 5mbit, dus zelfs met een 10mb full duplex uplink en de rest op half duplex geswitched zou al ruim zat zijn, dan is mijn eerder aanbevolen 3com all een vette overkill.

RGZ

MASH