Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Dagelijk werk ik als consultant dus veel ruimte is wenselijk. Verder wil ik het gamen weer oppakken. Door het grote scherm wil ik gaan voor de beste videokaart, alle extra FPS'S zijn wenselijk. Daarom lijkt het mij verstandig om te wachten op de Nividea 5090. Qua games zullen het voornamelijk RPG zijn zoals Wukong, GoD of war Ragnarok, Ghost of Tsushima.
Wat mag het systeem gaan kosten? Er is geen maximaal budget, de PC kan gekocht worden via de zaak dus dat scheelt een slok op en borrel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, momenteel werk ik op een Surface laptop van 4 jaar oud. Deze gaat naar mijn 2e bureau,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete nieuwe set, zie het wensenlijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lian Li is de kast en het lijkt mij verstandig om alle fans, 3?6?7? van dit merk ook aan te schuiven. Weet nog niet of het allemaal fans worden of ook deels waterkoeling. Iemand ervaring of tips?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit keer, wil ik alles in het wit en verder kijken naar een mooie RGB/waterkoeling van Lian LI.
Ga je overklokken?
Ja, als het kan wil ik zeker de CPU+GPU overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Geheugen+SDD heb ik weinig verstand van. Verder tips met eventuele fans+koeling van Lian LI. Zoek verder nog een mechanische set+muis, liefste ook wit. Speakers in het wit hangen er al. Alle fans zijn van Lian LI, dit lijkt mij het handigste zoals je alle rgb verlichting centraal kan aansturen, logisch toch?
YouTube: CLEAN Lian Li EVO XL Time-Lapse Build dit is qua inspiratie top
Dit heb ik momenteel in mijn wensenlijst: De 4090 staat er nu even tijdelijk in. Zal deze inruilen voor de 5090. De nieuwe videokaart kan gelukkig 240fps weergeven op het Samsung scherm. Dat kan momenteel alleen de 79000 XTX en die is te langzaam voor dit scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten? Er is geen maximaal budget, de PC kan gekocht worden via de zaak dus dat scheelt een slok op en borrel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, momenteel werk ik op een Surface laptop van 4 jaar oud. Deze gaat naar mijn 2e bureau,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete nieuwe set, zie het wensenlijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lian Li is de kast en het lijkt mij verstandig om alle fans, 3?6?7? van dit merk ook aan te schuiven. Weet nog niet of het allemaal fans worden of ook deels waterkoeling. Iemand ervaring of tips?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit keer, wil ik alles in het wit en verder kijken naar een mooie RGB/waterkoeling van Lian LI.
Ga je overklokken?
Ja, als het kan wil ik zeker de CPU+GPU overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Geheugen+SDD heb ik weinig verstand van. Verder tips met eventuele fans+koeling van Lian LI. Zoek verder nog een mechanische set+muis, liefste ook wit. Speakers in het wit hangen er al. Alle fans zijn van Lian LI, dit lijkt mij het handigste zoals je alle rgb verlichting centraal kan aansturen, logisch toch?
YouTube: CLEAN Lian Li EVO XL Time-Lapse Build dit is qua inspiratie top
Dit heb ik momenteel in mijn wensenlijst: De 4090 staat er nu even tijdelijk in. Zal deze inruilen voor de 5090. De nieuwe videokaart kan gelukkig 240fps weergeven op het Samsung scherm. Dat kan momenteel alleen de 79000 XTX en die is te langzaam voor dit scherm.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 599,- | € 599,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X870-A GAMING WIFI | € 419,- | € 419,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 Gaming X Slim 24G | € 2.343,- | € 2.343,- |
1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic EVO XL - Wit | € 223,05 | € 223,05 |
1 | Webcams | Logitech Brio 4K Business Edition | € 122,69 | € 122,69 |
1 | Monitors | Samsung Odyssey Neo G95NC 57" (S57CG952NU) Zwart | € 1.899,- | € 1.899,- |
1 | Waterkoeling | Lian Li GA II LCD 360 Wit | € 239,89 | € 239,89 |
1 | Ventilators | Lian Li Uni Fan SL-INF 120 RGB Triple Pack Wit, 120mm | € 96,05 | € 96,05 |
1 | Ventilators | Lian Li Uni Fan TL LCD Reverse, 120mm, 3-pack (met controller), Wit | € 140,58 | € 140,58 |
1 | Toetsenborden | Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kailh Red, Qwerty US) Wit | € 63,23 | € 63,23 |
1 | Muizen | Xtrfy M42 RGB Wireless Wit | € 99,- | € 99,- |
1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV532G720C34K | € 117,90 | € 117,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM1000x SHIFT, Wit | € 202,- | € 202,- |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 133,95 | € 133,95 |
Totaal | € 6.698,34 |
[ Voor 91% gewijzigd door Wackmack op 11-11-2024 09:03 ]