Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmmmtv
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 13-12-2024
Mijn vraag
Ik heb hier een Philips Oled type 65oled806/12 die continue op blijft starten en niet verder komt dan het android logo.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb heb ik van internet maar niets werkt tot nu toe. Heb middels iedere keer aan en uit zetten tot dat ik in de instellingen menu zat fabrieksherstel en tv opnieuw installeren geprobeerd maar niets helpt. Aan-Uit knop uittrekken, stekker er uit etc etc. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Tv is net 2 jaar oud..
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:18
Ik had met mijn oled 805 een probleem bij de update een aantal weken terug.. Ik drukte op ok en toen ging het standbye lampje uit en het duurde en duurde.. Ik werd ongeduldig en drukte op alle knoppen maar niks.. Via google kwam ik op een link en die beschreef een harde reset of zoiets.. Ik heb geen idee.. Of dit slecht is voor iets maar ik kan die link ook niet vinden precies maar ik vond wel net zoiets.. Op eigen risico.. als er risico is weet ik niet..
copy :
Unplug TV from outlet

Pull the joystick toward the front of the TV (on my TV the joystick is located at the bottom right side)

With the joystick pulled towards the front plug the electric cable into the outlet

Wait for the LED to start blinking and then to stop blinking then release the joystick

The TV should start the install process

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
Ik vond dit ook nog in andere link van philips

https://toengel.net/phili...utton-reset-obr-recovery/

bei bestimmten Philips TV Serien (ab 2019) kann man – wenn der TV Problem macht – zu der vorherigen Softwareversion zurückwechseln. Die dafür notwendige Prozedur nennt man One Button Reset (OBR):

TV-Gerät ausschalten (vom Stromnetz trennen)
Joystick auf der Unter-/Rückseite in die UNTEN-Position drücken und halten
während der Joystick weiterhin gedrück/gehalten wird, TV wieder mit Strom versorgen
Warten, bis die LED-Blinkprozedur einsetzt (die LED blinkt einige Sekunden lang in schneller Folge) oder bis das TV-Gerät anfängt hochzufahren
Joystick loslassen
Das TV-Gerät wird nun neu starten und eine Neuinstallation auslösen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
hmmmtv schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:48:
Mijn vraag
Ik heb hier een Philips Oled type 65oled806/12 die continue op blijft starten en niet verder komt dan het android logo.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb heb ik van internet maar niets werkt tot nu toe. Heb middels iedere keer aan en uit zetten tot dat ik in de instellingen menu zat fabrieksherstel en tv opnieuw installeren geprobeerd maar niets helpt. Aan-Uit knop uittrekken, stekker er uit etc etc. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Tv is net 2 jaar oud..
...
Je moet als je gewoon uit aan doet.. Voordat je de grote harde reset doet.. Alleen uit doen en dan minimaal 3 minuten wachten.. En als dat niet helpt de stappen in de andere wat ik hierboven stuurde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmmmtv
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 13-12-2024
Er zit niet echt een Joy stick o.i.d aan de tv. Aan de achterzijde zit de aan-uit knop en zoals al aangegeven heb ik die ook al uitgetrokken en stekker er terug in maar niets... hoor net dat het mainboard wellicht vervangen dient te worden? Gaan het zien, hopelijk krijg ik nog wat meer tips