Heeft iemand een beschrijving, of een plek waar ik die kan vinden, van het overklokken van een AMD processor? Die van mij staat standaard op 450, mn moederbord gaat tot 550 (niet verder?)
Gebruik de search....
Je zou mischien wat informatie kunnen geven over moederboard... en andere componenten... maar Op Deze pagina zie je een knopje search... klik daar op en type eens in : "overclocken amd"
Ik denk dat je zo eerst wel een avondje kan gaan lezen.!
Je zou mischien wat informatie kunnen geven over moederboard... en andere componenten... maar Op Deze pagina zie je een knopje search... klik daar op en type eens in : "overclocken amd"
Ik denk dat je zo eerst wel een avondje kan gaan lezen.!
ga ik maar eens doen ja...kan je wel over de snelheid die je mobo aangeeft heen klokken? dus boven de 550 in mijn geval??
Die k6-2 of 3 die je hebt kan niet zo ver overclockt worden, normaal gesproken.
Ik denk dat je blij mag wezen als je 500 haalt.
Ik denk dat je blij mag wezen als je 500 haalt.
Nee dat kan niet.ga ik maar eens doen ja...kan je wel over de snelheid die je mobo aangeeft heen klokken? dus boven de 550 in mijn geval??
aha, beetje in de geschiedenis gelezen, overclocken wordt een beroerd verhaal. Beter iets nieuws kopen
is mobo+ath900+256 voor 380 veel?
gr
gr
Lijkt mij netjes.Op donderdag 13 september 2001 15:12 schreef mcnuggets het volgende:
aha, beetje in de geschiedenis gelezen, overclocken wordt een beroerd verhaal. Beter iets nieuws kopen
gr
Ik vind het een redelijke prijs....... je kunt natuurlijk altijd 350,- bieden.....*D
Yo mcnuggets.
Jij bent best wel een eigenwijs mannetje he?
Moet je eens kijken wat je doet, je zit alleen maar te crossposten.
Ga je nu hetzelfde doen als bij jouw kapotte FDD-controller?
4 nutteloze draadjes aanmaken?
Ga eens de faq lezen, en als je dat gedaan hebt dan weet je dat je de search moet gebruiken.
Jij bent best wel een eigenwijs mannetje he?
Moet je eens kijken wat je doet, je zit alleen maar te crossposten.
Ga je nu hetzelfde doen als bij jouw kapotte FDD-controller?
4 nutteloze draadjes aanmaken?
Ga eens de faq lezen, en als je dat gedaan hebt dan weet je dat je de search moet gebruiken.
sorry voor de dubbelpost, heb deze vraag op meerdere sites uitgezet, wist niet meer of ik het hier ook had gedaan, maar dus kennelijk op een ander subject
groet
Jeroen
groet
Jeroen
Als je in de search op jouw username zoekt, dan zie je meteen al de door jouw aangemaakte draadjes.
Dan weet je ook meteen wat je hier allemaal uitspookt.
Dan weet je ook meteen wat je hier allemaal uitspookt.
Jeroen groetOp donderdag 13 september 2001 15:31 schreef mcnuggets het volgende:
groet
Jeroen
Ikmkom ook met oc'en van een celly boven de maximale van het bord uit. 800 max maar nu 700@1050
Probeer ff de "Overclocking FAQ voor beginners".
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()