never mind
[ Voor 98% gewijzigd door tweak026 op 10-11-2024 14:10 ]
[ Voor 98% gewijzigd door tweak026 op 10-11-2024 14:10 ]
Tot hoe recent heb je dit gedaan?tweak026 schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:41:
Hoi iedereen![]()
Ik ga beginnen aan een hypotheek aanvraag. met schaamte moet ik bekennen dat ik [bijna] maandelijks gokte. Ik heb overigens geen schulden of leningen [ook nooit gehad] en ben hier ook sinds kort definitief mee gestopt.
het inkomen is goed en stabiel. ook alle papierwerk in orde![]()
mijn vriend en ik zijn alleen wel bang dat de bank de afschriften ziet en de aanvraag weigert. Soms was het een paar tientjes en op zijn ergst honderden ekkies per maand.
Heeft iemand hier kennis over?
Groetjes
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 99% gewijzigd door tweak026 op 10-11-2024 14:10 ]
Bij een verslaving is dat heel kort en geen teken van stabiliteit, dus om te zeggen dat je definitief gestopt bent is wat optimistisch. Heb je alle accounts ook gesloten, heb je websites geblokkeerd en andere maatregelen genomen?tweak026 schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:49:
Maand geleden ongeveer
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee hoor, dat staat ook in de (kleine) letters bij zo'n aanvraag dat ze dus niet alleen inkomen willen, want daar kun je ook een aparte uitdraai van maken van 2x inkomen op de betaalrekening, maar ook inzage willen hebben in de uitgaves. Dat heeft te maken met de zorgplicht die zo'n bank heeft bij het verstrekken van een hypotheek.YakuzA schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:48:
De bank wil vooral het stabiele inkomen zien op de afschriften over het algemeen.
Kan me herinneren dat er wel meer van deze ‘gok’ topics hier in PFSL staan met dezelfde vraag.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq