Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak026
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-11-2024
never mind

[ Voor 98% gewijzigd door tweak026 op 10-11-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 16:17
Ga naar een adviseur. Dan krijg je een degelijk advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

tweak026 schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:41:
Hoi iedereen ;)

Ik ga beginnen aan een hypotheek aanvraag. met schaamte moet ik bekennen dat ik [bijna] maandelijks gokte. Ik heb overigens geen schulden of leningen [ook nooit gehad] en ben hier ook sinds kort definitief mee gestopt.

het inkomen is goed en stabiel. ook alle papierwerk in orde :)

mijn vriend en ik zijn alleen wel bang dat de bank de afschriften ziet en de aanvraag weigert. Soms was het een paar tientjes en op zijn ergst honderden ekkies per maand.

Heeft iemand hier kennis over?

Groetjes
Tot hoe recent heb je dit gedaan?
Als je een hypotheekaanbieder kiest die niet je eigen bank is* zul je inzage in de afschrijvingen moeten laten zien van ik meen de laatste twee of drie maanden. Als het buiten die range is, zit je veilig.

*als je bijv. je betaalrekening bij de ING hebt en ook via de ING een hypotheekaanvraag doet, zou het kunnen zijn dat er ergens intern al een flag staat indien je je betalingen geautomatiseerd laat verwerken. Of dit zomaar mag én of dit zomaar gebeurd is een tweede, maar in het geval: hypotheekaanbieder is niet je betaalrekeningaanbieder zit je na die drie maand sowieso veilig.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De bank wil vooral het stabiele inkomen zien op de afschriften over het algemeen.

Kan me herinneren dat er wel meer van deze ‘gok’ topics hier in PFSL staan met dezelfde vraag.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak026
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-11-2024
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door tweak026 op 10-11-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij een verslaving is dat heel kort en geen teken van stabiliteit, dus om te zeggen dat je definitief gestopt bent is wat optimistisch. Heb je alle accounts ook gesloten, heb je websites geblokkeerd en andere maatregelen genomen?

Gokwebsites zijn heel erg goed in mensen verlokken om het toch weer een keertje te proberen, en voor je het weet zit je weer in het oude gedrag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

YakuzA schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:48:
De bank wil vooral het stabiele inkomen zien op de afschriften over het algemeen.

Kan me herinneren dat er wel meer van deze ‘gok’ topics hier in PFSL staan met dezelfde vraag.
Nee hoor, dat staat ook in de (kleine) letters bij zo'n aanvraag dat ze dus niet alleen inkomen willen, want daar kun je ook een aparte uitdraai van maken van 2x inkomen op de betaalrekening, maar ook inzage willen hebben in de uitgaves. Dat heeft te maken met de zorgplicht die zo'n bank heeft bij het verstrekken van een hypotheek.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:08

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Beetje jammer zo de topicstart leeghalen. Dicht dan maar
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.