LG ThinQ On combineren met Tuya spots, R-stofzuiger etc.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Is_ Y_ Serious?
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:01
Beste Tweakers,

Mijn smarthome kennis is wat beperkt.

Ik zag in artikel hier op tweakers de LG ThinQ On ''smarthomehub'' verschijnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxwAAjUVNCwbiRs5VdBEtVm-spA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2fDLNeFxlUXrSb4i2YmwCuGE.jpg?f=user_large
nieuws: LG introduceert smarthomehub ThinQ ON, smartbutton en raamsensor

Op dit moment hebben wij een iRobot® Roomba® i7+ - Robotstofzuiger, 11 smartspots en ik ben van plan een aantal SwitchBot Curtain's aan te schaffen.

De spots zitten nu in een Tuya app, en de robot zit in een aparte app van Roomba.

Nou vroeg ik me af of al deze smart apparaten te combineren zijn met de LG ThinQ On (is nog niet uit).
En als dit kan zijn er dan moeilijkheden die ik kan verwachten m.b.t. de installatie?

Zou het dan theoretisch mogelijk moeten zijn om met de AI speaker te communiceren op een andere wijze als: Alexa verander licht kleur etc.?

[ Voor 9% gewijzigd door Is_ Y_ Serious? op 10-11-2024 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijntjeh
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 30-06 16:22
Kunnen al deze apparaten via Matter met elkaar communiceren? Dan zou dat geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Is_ Y_ Serious?
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:01
Martijntjeh schreef op maandag 2 december 2024 @ 23:10:
Kunnen al deze apparaten via Matter met elkaar communiceren? Dan zou dat geen probleem moeten zijn.
Bedankt voor je reactie!
Ik heb inmiddels de Switchbot Curtains in huis gehaald. De LG speaker is nog niet gereleased.