Mini-ITX BBG in andere casing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassej
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-05 11:40
Het moment is eindelijk daar. Oude PC begint te stotteren met de nieuwste games, dus het wordt tijd voor wat nieuws.... :P Ik speel op 1440p. Met de huidige 2070 super heb ik het 5 jaar vol kunnen houden en dat wil ik graag weer zo hebben.

Graag zou ik wat hulp krijgen bij het zoeken naar een geschikte case voor de BBG mini-ITX configuratie. Die componenten lijken mij prima om de komende 4-5 jaar te kunnen gamen. Een 'bottleneck calculator' geeft ook prima resultaat, dus een 7800x3D CPU is niet per sé nodig met deze GPU.

Best Buy Guide: De beste mini-ITX-game-pc

Ik ben wel gecharmeerd van kleine torens op het bureau, maar builds met de cases die ik nu gevonden heb zijn niet zo idioot veel te vinden.

Cases
- DeepCool CH170 Digital (White)
- Fractal Design Mood
- Silverstone SG13
- Corsair 2000D

Gaat dit passen?

GPU
De RX 7900 GRE lijkt me een prima keuze, met de aanname dat de drivers nu wel een keer stabiel zullen zijn. Nvidia alternatief met vergelijkbaar budget zou 4070 super zijn. Ik heb in 5 jaar tijd nooit gedoe gehad met Nvidia drivers, maar hoor bij AMD soms wel wat anders.
Gewoon bij de AMD GPU blijven of zal de 4070 super stabieler/veiliger keuze zijn?