Betekenis van de Steam Subscriber Agreement

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicolaj2000
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-07 18:23
Hallo,

Ik heb een vraag waar ik best wel zorgen om maak. (De stress komt door mijn conversie stoornis)

In de Steam Subscriber Agreement en Terms of Service staat dat als je het niet eens bent met TOS of SSA, dan moet je account verwijderen of stoppen Steam gebruiken.

Terms of Service:
If you don't agree to be bound by the modified Terms, then you may not use the Game or Services anymore

Steam Subscriber Agreement:
If you don’t agree to the changes, your only remedy is to terminate your Steam Account or to cease use of your Steam Wallet. Valve shall not have any obligation to refund any credits remaining on your Steam Wallet in this case.

Ik begrijp het niet zo goed, Kan iemand uitleggen wat dat betekent? Gaat het Steam ondersteuningspersoneel je account verwijderen of is dat onzin?

Sorry, het is vanwege mijn stress dat ik deze vraag stel.

Vriendelijke groeten
Nicolaj

Beste antwoord (via Nicolaj2000 op 09-11-2024 19:01)

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nee, Steam zal je account niet zomaar verwijderen. Deze clausule betekent alleen dat als je het zelf niet eens bent met de voorwaarden, jij de keuze hebt om te stoppen met Steam. Het verwijderen van een account is jouw keuze, niet die van Steam. Zolang je geen regels overtreedt, is er niets aan de hand.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nee, Steam zal je account niet zomaar verwijderen. Deze clausule betekent alleen dat als je het zelf niet eens bent met de voorwaarden, jij de keuze hebt om te stoppen met Steam. Het verwijderen van een account is jouw keuze, niet die van Steam. Zolang je geen regels overtreedt, is er niets aan de hand.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:20
Dit is allemaal wettelijke legale praat, waar elk bedrijf zichzelf mee indekt.

Waarom ben je deze teksten aan het lezen, en waarom ben je bang dat je er niet aan zou voldoen? Als jij gewoon gebruik maakt van Steam, en op 'Akkoord' klikt als ze vragen of je akkoord bent met hun voorwaarden, dan is er niks aan de hand.
Mog schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:57:
Volgens mij is TS z'n angst niet zozeer over regels overtreden, maar dat als 'ie 'Decline' zou klikken bij de voorwaarden (wat geen regels overtreedt :P) dat z'n account verwijderd zou worden. Maar dat doen ze niet inderdaad.

[ Voor 51% gewijzigd door Hahn op 09-11-2024 19:01 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicolaj2000
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-07 18:23
Mog schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:57:
Ok, Ik begrijp het.

Bedankt voor je antwoord.

Fijne avond verder. :)