Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimhendrix
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-11-2024
Mijn vraag
Mijn nieuwe laptop blijft hangen bij de eerste installatie van windows 11. Na aangeven taal, regio en toetsenbord volgt het scherm met verbinden met netwerk, blijft hij hangen en kan ik verder niets doen, buttons worden grijs.

Heb een paar keer nieuw opgestart ook met mijn telefoon als hotspot maar er verandert niets. Heb ook geen taakbalk op het scherm.

Microsoft netwerk setup hulp levert niets op.

Kan iemand helpen aub?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie hierboven

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Kijken of je die stap kunt overslaan?
In de installatiewizard de toetsencombinatie Shift F10 gebruiken en dan in de command prompt typen:
OOBE\BYPASSNRO
Dan start je installatie opnieuw maar kun je daarna als het goed is bij netwerk de optie "ik heb geen internet" aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Dagion schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 14:58:
Kijken of je die stap kunt overslaan?
In de installatiewizard de toetsencombinatie Shift F10 gebruiken en dan in de command prompt typen:
OOBE\BYPASSNRO
Dan start je installatie opnieuw maar kun je daarna als het goed is bij netwerk de optie "ik heb geen internet" aanvinken.
Werkt dat nog bij Home? Pro bypassen is eenvoudig, maar Home maken ze bewust enorm ingewikkeld.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Nu online
nelizmastr schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:53:
[...]

Werkt dat nog bij Home? Pro bypassen is eenvoudig, maar Home maken ze bewust enorm ingewikkeld.
Geen idee, dat is al even geleden dat ik Home heb geïnstalleerd. Maar dat zou misschien lukken door een clean install met W10 Home te doen en daarna pas vanuit Windows te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimhendrix
Veel dank voor jullie reactie, had inmiddels op youtube OOBE\BYPASSNRO gevonden als omweg. Dat werkte ook en ik kon me aanmelden en zo, maar wat uiteindelijk is gebleken is dat de wifi driver ontbreekt. Die zal ik dus moeten downloaden op een andere pc en dan met een externe drive moeten installeren.
Hoop dat mij dat (morgen) gaat lukken.
Als jullie daar nog tips voor hebben, dan zijn die superwelkom.
Als niet, dan toch nog een keer veel dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:00
wimhendrix schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:03:
Veel dank voor jullie reactie, had inmiddels op youtube OOBE\BYPASSNRO gevonden als omweg. Dat werkte ook en ik kon me aanmelden en zo, maar wat uiteindelijk is gebleken is dat de wifi driver ontbreekt. Die zal ik dus moeten downloaden op een andere pc en dan met een externe drive moeten installeren.
Hoop dat mij dat (morgen) gaat lukken.
Als jullie daar nog tips voor hebben, dan zijn die superwelkom.
Als niet, dan toch nog een keer veel dank!
Je hebt toch een mobiele telefoon? Downloaden die driver en mobiel aansluiten. Problem solved!

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimhendrix
Oké, bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Nu online
Ik heb een tijdje een AM5 ITX bordje gehad dat de wifi driver niet standaard herkende bij een herinstallatie, dan gebruikte ik meestal mijn telefoon bekabeld aan de PC en selecteerde USB-tethering.
Pagina: 1