Toon posts:

[grafische rek.] TI83(plus) linkkabel maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een link kabel gemaakt van calc to calc. Gewoon zo'n normaal kabeltje. Ik was mijn orginele kwijt. Nu werkt dit ding niet. Hij is precies het zelfde als een orginele alleen het verschil is dat de orginele 20cm lang is en die van mij 1meter en de stekkertjes zijn van de orginele goudcontactjes en bij de imitatie zilver. Ik snap niet waarom die van mij niet werkt, te lang ? goud contactjes nodig ?

alvast bedankt

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Het zou kunnen zijn dat het signaal inderdaad te zwak is. Maar heb je een tekenschema van de aansluitingen? Controleer alles nog maals, zou ik zeggen.

I think, therefor I am.....I think.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 14:45 schreef Ricochet het volgende:
Het zou kunnen zijn dat het signaal inderdaad te zwak is. Maar heb je een tekenschema van de aansluitingen? Controleer alles nog maals, zou ik zeggen.
ik heb alles doorgemeten en ze staan geven allebei 0 weerstand (dat zegt de meter) hij maakt ook geen kortsluiting en ik heb het gewoon 123-123 aangesloten, zo is de orginele kabel ook.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
weet je zeker dat de stekkertjes goed passen? heb zelf geprobeerd een computerkabel te maken maar dat ding doet het nog steeds niet. zou kunnen dat de stekkertjes er niet helemaal in passen...

Maak je eigen poll

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 15:50 schreef BOOTZ het volgende:
weet je zeker dat de stekkertjes goed passen? heb zelf geprobeerd een computerkabel te maken maar dat ding doet het nog steeds niet. zou kunnen dat de stekkertjes er niet helemaal in passen...
ik weet al wat er mis is. :(
het omhulseltje van het stekker is gewoon iets te groot. de rekenmachine heeft een lompe ingang waar dat stekkertje dus niet in past. Als ik er in ga vijlen gaat het denk ik fout.
ff een oplossing bedenken, ik post het als ik hem heb gevonden.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
stekkertje bijvijlen ipv rekenmachine?

Maak je eigen poll

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 17:03 schreef BOOTZ het volgende:
stekkertje bijvijlen ipv rekenmachine?
ja duh, ik had het misschien wat vaag geschreven maar dit bedoelde ik wel. Maar ik heb hem werkend, ik heb het toch gevijld, maar als ik het plastic omhulseltje erop wil zetten dan past hij niet :( Die ook maar ff aanpassen ofzo.
Pagina: 1