Ik hoop dat hier mensen zijn met kennis van wasmachines. Onze wasmachine de LG F14U2TDN0 Direct Drive kostte enkele jaren geleden nieuw €450, dus een reparatie is waarschijnlijk niet de moeite waard als we het probleem niet zelf kunnen oplossen. Vandaar dit bericht in een laatste poging om de wasmachine te redden.
Het probleem waar we tegenaan lopen is het volgende: op het digitale scherm verschijnt de foutcode OE, de app geeft vervolgens aan dat het probleem bij de afvoer ligt. Mijn partner heeft de afvoerpomp al vervangen, en we hebben alle aan- en afvoerslangen gecontroleerd op verstoppingen met een trekveer en doorgespoeld. Ook hebben we de afvoer van het huis nagekeken. Helaas geeft de machine nog steeds dezelfde code. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
:strip_exif()/f/image/RanHSzNGHAkO7SwrMkPyQ76P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GFid6sCyIXfcR4xA5ujUOskY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8fsPMeBey5tzFPtYG4aBG8SF.jpg?f=fotoalbum_large)
Het probleem waar we tegenaan lopen is het volgende: op het digitale scherm verschijnt de foutcode OE, de app geeft vervolgens aan dat het probleem bij de afvoer ligt. Mijn partner heeft de afvoerpomp al vervangen, en we hebben alle aan- en afvoerslangen gecontroleerd op verstoppingen met een trekveer en doorgespoeld. Ook hebben we de afvoer van het huis nagekeken. Helaas geeft de machine nog steeds dezelfde code. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
:strip_exif()/f/image/RanHSzNGHAkO7SwrMkPyQ76P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GFid6sCyIXfcR4xA5ujUOskY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8fsPMeBey5tzFPtYG4aBG8SF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iUkHyEW2fy6T4cFCIspl20SP.jpg?f=fotoalbum_large)