---
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een alles-in-één digitale assistent-app en vraag me af of zoiets al bestaat of in ontwikkeling is. Ik ben op zoek naar een app die:
Mij kan helpen herinneringen in te stellen voor dagelijkse taken, zoals de was doen of mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker.
Boodschappenlijstjes kan maken en bijhouden.
Mijn agenda kan beheren en me herinneren aan afspraken.
Algemene vragen kan beantwoorden, zoals wat er 's avonds op televisie is.
Misschien zelfs suggesties kan geven voor maaltijden of entertainment.
Ik weet dat er verschillende apps zijn die delen van deze functionaliteit bieden, maar ik zou graag alles in één app willen hebben. Weet iemand of er een project gaande is om zo'n app te ontwikkelen, of is er misschien al iets dergelijks beschikbaar?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
---
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een alles-in-één digitale assistent-app en vraag me af of zoiets al bestaat of in ontwikkeling is. Ik ben op zoek naar een app die:
Mij kan helpen herinneringen in te stellen voor dagelijkse taken, zoals de was doen of mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker.
Boodschappenlijstjes kan maken en bijhouden.
Mijn agenda kan beheren en me herinneren aan afspraken.
Algemene vragen kan beantwoorden, zoals wat er 's avonds op televisie is.
Misschien zelfs suggesties kan geven voor maaltijden of entertainment.
Ik weet dat er verschillende apps zijn die delen van deze functionaliteit bieden, maar ik zou graag alles in één app willen hebben. Weet iemand of er een project gaande is om zo'n app te ontwikkelen, of is er misschien al iets dergelijks beschikbaar?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
---
[ Voor 8% gewijzigd door illya89 op 08-11-2024 23:38 ]