Beoordeling Duiven verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.670 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bramspawn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 00:27
Onlangs contact gehad met Duiven, profiel: duiven

Ik kwam er helaas later achter dat het aangeboden product (laptop) niet overeen kwam met het gelinkte product. We hadden vandaag afgesproken, maar gelukkig voor de afspraak daadwerkelijk plaatsvond heb ik Duiven een bericht gestuurd. Aangezien de laptop een stuk minder waard was dan het gelinkte product gevraagd of er iets met de prijs gedaan kon worden, en zo niet, dat ik dan alsnog interesse had in zijn aangeboden videokaart. Waarna Duiven het nodig vond om een niet respectvolle beoordeling te plaatsen.
Ik heb aangegeven dat ik zijn beoordeling niet helemaal snap, aangezien ik aan heb gegeven alsnog interesse te hebben in zijn videokaart, maar tevergeefs. Betreft een redelijk nieuw lid, zonder beoordelingen. Modjes: graag de beoordelingen verwijderen, daar er ook helemaal geen koop heeft plaatsgevonden.

Gr
Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramspawn
Bump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bramspawn
De gebruiker gaat duidelijk niet akkoord. Verwijder gewoon de reactie, je kunt zelf zien dat het nergens op slaat. Doe niet zo moeilijk zeg, pff.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:49
bramspawn schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 06:49:
De gebruiker gaat duidelijk niet akkoord. Verwijder gewoon de reactie, je kunt zelf zien dat het nergens op slaat. Doe niet zo moeilijk zeg, pff.
Met die attitude kom je er wel :D 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bramspawn
XelaRetak schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 06:55:
[...]

Met die attitude kom je er wel :D 8)7
Ik begrijp gewoon niet waarom er zo moeilijk gedaan moet worden. Ik neem de tijd om de situatie uit te leggen, ik heb in dm contact gehad met de gebruiker, aangegeven dat ik zijn beoordeling niet snap, ik krijg geen reactie, en dan moet ik hier een forum volgen met stappen die ik al heb gedaan? Ik denk dat ik het topic maar gewoon sluit, en een negatieve reactie terugplaats. Dat hebben ze vast liever ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de betreffende review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.