Lsc sync box ledstrip icm ziggo mediabox next

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallorichard
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-06 19:16
Ik heb een LSC sync box ledstrip gekocht (bij de action) en aangesloten op de tv. Als ik de ziggo mediabox gebruik als input signaal dan duurt het circa 20 seconden voordat de tv beeld heeft. Zonder de sync box er tussen is er wel direct beeld.

Doe ik de chromecast gebruiken als input signaal, dan is vrijwel direct beeld via de LSC sync box.

Ik heb al verschillende hdmi kabels gebruikt en ook andere hdmi poorten van de LG tv.

Hebben anderen ook dit probleem en is er een oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik zou verwachten iets met 1080i /p / 4K uitsturing vanaf je mediabox wat niet goed gaat ?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallorichard
Die setting had ik ook aangepast zonder resultaat. Het vreemde is wel als ik het aanpas in de mediabox next naar 1080 en opnieuw opstart dan staan de settings er nog in. Zet ik de hdmi kabel om naar de LSC sync box dan gaat de setting in de mediabox next naar de standaard waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinB90
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01-01 23:17
Hallo,

Misschien beetje domme vraag 😅 heb deze set met led strip en sync box ook gekocht bij de action. Maar krijg de lampen niet eens gevonden en gekoppeld in de LSC smart app en dus ook niet eens aan 😂 moet er eerst nog iets speciaals gebeuren voordat ze gaan werken? Heb alles wel gewoon normaal aangesloten.

Mvg Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallorichard
Ik heb hem vandaag van de tv gehaald en terug gebracht naar de winkel.