Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgwim
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-11-2024
hello community,
bij het instellen van de Smart Hub moet ik voorwaarden accepteren.
is er een makkelijk manier dit te omzeilen?
een of andere box misschien?

ik kan op dit moment niet overzien welke toestemmingen en privacy items allemaal prijsgegeven worden,
dat vind ik on-prettig.

doel:
kijken van youtube, netflix en amazon prime.

info tv: samsung UE55F800ST.
hartelijk dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt toch op je gemak "even" deze doorlezen? https://www.samsung.com/us/account/privacy-policy/
En daarna deze: https://www.samsung.com/nl/info/legal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

lgwim schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:16:
hello community,
bij het instellen van de Smart Hub moet ik voorwaarden accepteren.
is er een makkelijk manier dit te omzeilen?
een of andere box misschien?

ik kan op dit moment niet overzien welke toestemmingen en privacy items allemaal prijsgegeven worden,
dat vind ik on-prettig.

doel:
kijken van youtube, netflix en amazon prime.

info tv: samsung UE55F800ST.
hartelijk dank!
@lgwim welkom op het forum van Tweakers. Op Tweakers verwachten we meer eigen inzet van de forumgebruikers. Dat betekent onder andere het voorzien in zoveel mogelijk relevante informatie; het vertellen wat je al gedaan hebt; en uitleggen waarom dat niet lukte of niet voldeed. Op dit moment voldoet je topic daar niet aan.

Je topic wordt daarom gesloten. Dat doen we niet om je te plagen, maar omdat uitgebreidere topics met meer eigen inzet en completere informatie altijd leiden tot veel betere antwoorden. Daar heb jij meer aan en dat geldt ook voor de mensen die jouw topic lezen en hetzelfde probleem willen oplossen.

Je mag mij een DM (privébericht) sturen ter heropening als je de vraag uitgebreider invult (het format wat je ziet bij het openen van die vraag is er om te zorgen dat je topic beter wordt). Je kunt er ook voor kiezen om zelf een nieuw topic te openen, maar daarvoor geldt precies hetzelfde.

Stel dat je kiest voor aankoopadvies omdat je niet het smart-OS van je tv wilt gebruiken, maar een losse mediaspeler wilt, dan kun je hier een topic openen: Beeld en geluid koopadvies Daar krijg je een format met wat meer vragen die jou helpen bij het krijgen van het juiste/beste advies.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 08-11-2024 18:47 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.