Budget Game PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Kipvis
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik ben op zoek naar een betaalbare game pc om vooral op te kunnen Fortniten. Nu zie ik allerlei aanbiedingen online, maar heb geen benul wat nou een echt goede aanbieding is of dat je eigenlijk voor een paar honderd euro meer een computer hebt waar je flink wat jaren extra mee vooruit kan.

Mijn budget is (wellicht wat laag) 400 tot 500 euro. Is daar wat interessants voor te krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:13
Voor 400-500 euro krijg je vaak vrij weinig om echt fatsoenlijk te kunnen spelen. Wat zijn je vewachtingen met Fortnite spelen? Low, medium, high setttings, 30, 60 120, 144 fps?

Heb je zelf al wel een beeldscherm, muis, toetsenbord, headset of moet dit er ook nog bij voor het budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karebare
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 15:00
Ik speel zelf geen Fortnite dus heb geen idee of er cross-play is maar voor dat budget zou ik een PS5/Xbox X overwegen. Je zal wel filmpjes vinden van mensen die met 500€ een pc kunnen samenstellen die dezelfde 'specs' heeft als een ps5 maar de output zal m.i. nooit hetzelfde zijn. Games op console worden geoptimaliseerd voor de specs van de console. Met een low-end pc ben je echt niet de doelgroep van game developers en ga je al snel uit de boot vallen vrees ik.

Ik vermoed dat de PS5 misschien nog wel in promotie komt op Black Friday nu de pro er is.

Enkele weken terug zag ik nog een non-disc PS5 voor 377€ op amazon.

[ Voor 38% gewijzigd door Karebare op 08-11-2024 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06:59
Voor 400-500 zit je het best op de 2e hands markt. Dan kan je best iets krijgen waar redelijk Fortnite op te spelen is. Helaas geen garantie op een lang functionerend systeem.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 12:07
Lekker op de tweedehands markt kijken

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)