Vandaag is na bijna 13 jaar trouwe dienst mijn huidige pc overleden. Ik had gehoopt dat hij het nog vol zou houden tot einde ondersteuning van windows 10, maar helaas. Vandaar dat ik een nieuw systeem wil kopen waar in ook nog jaren plezier van heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil de computer gebruiken voor het spelen van games en heb de machine nodig voor het werken vanuit huis. Voor nu als de computer een beetje fatsoenlijk diablo 4 draait ben ik voor gaming eerst tevreden. Heb een 1440p monitor die nog goed functioneerd
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000 euro heb ik wel over voor een nieuwe pc
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag weer een stille en degelijke computer in elkaar zetten die weer 10 jaar kan draaien en voor langere tijd upgrade mogelijkheden houd
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een basis voor onderdelen bij elkaar gezocht met in iedergeval de nieuwe processor van AMD.
Was eerst van plan om zonder videokaart te beginnen en later een videokaart toe te voegen.
Deze samenstelling is misschien wel een beetje te overdreven.
Hebben jullie sugesties voor mij?
Kan ik beter goedkopere componenten nemen en dan direct een videokaart meenemen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil de computer gebruiken voor het spelen van games en heb de machine nodig voor het werken vanuit huis. Voor nu als de computer een beetje fatsoenlijk diablo 4 draait ben ik voor gaming eerst tevreden. Heb een 1440p monitor die nog goed functioneerd
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2000 euro heb ik wel over voor een nieuwe pc
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zou graag weer een stille en degelijke computer in elkaar zetten die weer 10 jaar kan draaien en voor langere tijd upgrade mogelijkheden houd
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een basis voor onderdelen bij elkaar gezocht met in iedergeval de nieuwe processor van AMD.
Was eerst van plan om zonder videokaart te beginnen en later een videokaart toe te voegen.
Deze samenstelling is misschien wel een beetje te overdreven.
Hebben jullie sugesties voor mij?
Kan ik beter goedkopere componenten nemen en dan direct een videokaart meenemen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 569,- | € 569,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X870E CARBON WIFI | € 469,71 | € 469,71 |
1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 802 Zwart | € 149,59 | € 149,59 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 89,- | € 89,- |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C40BBK2-64 | € 184,35 | € 184,35 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-850 | € 114,77 | € 114,77 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,21 | € 164,21 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.740,63 |