Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rovari1969
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 02-01 20:26
Ik deed altijd radio luisteren via Network--> Netradio.
Het station was geconfigureerd en ik had slechts de TV hiervoor nodig wanneer ik van zender wilde veranderen.
Sinds kort is er echter geen geluid meer uit de receiver wanneer ik deze aanzet en de functie Netradio gebruik.
Eerst dacht ik dat er iets stuk was.
Echter, wanneer ik de TV aanzet klinkt het geluid van de Netradio uit de TV..

De speakers werken wel wanneer ik bijvoorbeeld muziek van Youtube beluister via HDMI ARC.

Ik heb niets veranderd aan de instellingen en met de handleiding kom ik niet echt verder.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Rovari1969 op 08-11-2024 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rovari1969
Nog een ander punt en ik weet niet of er een verband is.
Eerst kon ik muziek op de receiver afspelen vanaf de pc.
Nu wordt wel nog de receiver herkend door windows, bij het selecteren van "afspelen op" gaat ook de receiver aan, de muziek wordt, volgens het klokje, ook afgespeeld, alleen klinkt er ook nu geen geluid uit de receiver.

Ik hoop echt dat iemand weet wat dit kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rovari1969
Om onverklaarbare reden speelt de receiver alleen nog het geluid van internetradio af wanneer de TV aanstaat.
De receiver is een Pioneer VSX-828 en voorheen kon ik gewoon internetradio beluisteren zonder dat de TV aanstond.
Er is niets veranderd aan de configuratie.

Ik gebruik dit veel dus alle hulp is zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:11
Rovari1969 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:26:
Er is niets veranderd aan de configuratie.
Welke configuratie? Welke TV hebben we het over? Hoe is deze met de Pioneer verbonden? Welke connectie wordt er gebruikt? Mogelijk is de configuratie omgevallen waardoor de Pioneer verbonden beeld en geluid naar de TV stuurt en de TV dan weer via ARC naar de TV (heel ranzig)? Of moet de TV aan staan omdat de Pioneer anders niet aan gaat (HDMI CEC)? Of...?

Edit:
Vanwaar een nieuw topic? Week geleden opende je nog Pioneer VSX-828 Alleen geluid wanneer TV aan staat.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 16-11-2024 10:32 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik heb beide topics samengevoegd.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rovari1969
Beste. De receiver is verbonden met een Philips TV middels een HDMI kabel. Aan deze opstelling is niets gewijzigd en toch, van de ene op de andere dag, moet nu de TV aanstaan om internetradio via de speakers van de receiver te kunnen beluisteren. Dit moet ook nog in een bepaalde volgorde, eerst de TV en dan pas de receiver, waarna er geluid klinkt uit de speakers alsook de TV. Wanneer ik eerst de receiver aanzet en dan pas de TV, komt er alleen geluid uit de TV. Hulp is nodig want ik kom er niet uit.
Pagina: 1