Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
32GB DDR5 RAM
Wat is je budget?
Onder de 200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zonder RGB.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil een mooie stille gaming PC bouwen, ik kijk naar de ASUS ProArt X870E-Creator WiFi in de Fractal Design North XL. Maar het gaat mij het meeste om de ram snelheid. Ik hoor het een en het ander. De ene zegt 6200 de ander zegt 6800 en weer een ander zegt 7200. Wat is de optimale spot waar het nog iets uit maakt en waar het systeem het beste wil draaien zonder hiccups?
Ik zoek een?
32GB DDR5 RAM
Wat is je budget?
Onder de 200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zonder RGB.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil een mooie stille gaming PC bouwen, ik kijk naar de ASUS ProArt X870E-Creator WiFi in de Fractal Design North XL. Maar het gaat mij het meeste om de ram snelheid. Ik hoor het een en het ander. De ene zegt 6200 de ander zegt 6800 en weer een ander zegt 7200. Wat is de optimale spot waar het nog iets uit maakt en waar het systeem het beste wil draaien zonder hiccups?