Mijn dochter heeft lekkage in de badkamer. Verzekering heeft een expert gestuurd en een bedrijf voor onderzoek waar de lekkage zit. Die zit onder de vloer dus waarschijnlijk een leiding of afvoer. Verzekering is akkoord met de offerte maar wil nu eerst dat de vloer open gebroken wordt om te zien wat voor lekkage het is. Bedrijf van de offerte vraag 40% aanbetaling om de vloer open te breken. Moet ze dit zelf voorschieten zoals de Verzekering zeg.
Vraag
Beste antwoord (via wilmakarima op 07-11-2024 20:38)
Zegt de verzekering dit? Mijn ervaring is dat de verzekering zelf bedrijven regelt die eea komen fixen.
Maargoed je kan het later wrs declareren toch?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Alle reacties
Zegt de verzekering dit? Mijn ervaring is dat de verzekering zelf bedrijven regelt die eea komen fixen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Is van mijn dochter offerte is voor 7000 euro incl. Slopen nieuwe tegels vloerverwarming en die 40% heeft ze niet.
een waterleiding kan je makkelijk controleren.. dan blijft de watermeter (moet je wel een eigen meter hebben though..) draaien..
Vloervervarming indien een eigen installatie (geen stadswarmtenet oid) merk je dat ook wel doordat de druk wegzakt..
afvoer kan je verklaren als het alleen tijdens bv het douchen duidelijk lekt..
en eventueel zou er een camera door de afvoer kunnen om te kijken of er vanaf de binnenzijde al iets zichtbaar is
Vloervervarming indien een eigen installatie (geen stadswarmtenet oid) merk je dat ook wel doordat de druk wegzakt..
afvoer kan je verklaren als het alleen tijdens bv het douchen duidelijk lekt..
en eventueel zou er een camera door de afvoer kunnen om te kijken of er vanaf de binnenzijde al iets zichtbaar is
404 Signature not found
Dat ligt aan de polisvoorwaarden.wilmakarima schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:41:
Moet ze dit zelf voorschieten zoals de Verzekering zeg.
Ik kijk op van een bedrijf wat 4000 euro aanbetaling wil. Zou bijna denken dat het bedrijf bang is dat na vaststelling van oorzaak de rest van de opdracht misschien niet doorgaat
Bijzonder dat je een offerte kan opstellen zonder te weten wat de oorzaak van de lekkage precies is en hoeveel werk er dus bij komt kijken om alles te herstellen achteraf.
Pagina: 1