Processor gedeeltelijk kaduuk?

Pagina: 1
Acties:

• Slecht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06-2024
Info:..
proc: duron 700
mobo: msi k7t

van mijn Duron is een hoekje afgebroken, ik heb em unlocked, maar de multiplier kan ik niet hoger instellen op het moederbord (in de bios), alleen maar hoger.

is die duron niet niet goed unlocked, of komt het door dat hoekje dat afgebroken is, waardoor ik dus niet kan overclocken (kan dat uberhaupt?)

..

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Predator

Suffers from split brain

van mijn Duron is een hoekje afgebroken, ik heb em unlocked, maar de multiplier kan ik niet hoger instellen op het moederbord (in de bios), alleen maar hoger.
alleen maar lager bedoel je zekers ?

Maak je geen zorgen zoals je CPU nog goed werkt is er niks mis mee.
Je hebt gewoon niet goed gekleurd :)
Gewoon alles nog es opnieuw kleuren waarschijnlijk 1 of andere brug die net niet goed bedekt is.

Pas deze keer wel op van je core. Er zijn al minder CPU's om zeep na een HEEL klein stukje core eraf.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je hebt geluk dat ie het nog doet!

• Slecht
nou, nee, ik kan de multiplier (die ik de bios in stel) alleen maar hoger zetten..

nu draaid ie op 7 x 100

ik dacht, ik zet em op 6 x 133

maar ik kan niet lager dan die 7 ! (???) !

dus daarom dacht ik, om dat komt doordat m'n duron een stukkie afgebroken is, of omdat ie verkeerd unlocked is..

zegt u het maar..?

• Slecht
Op donderdag 13 september 2001 14:21 schreef YT-Croc het volgende:
Je hebt geluk dat ie het nog doet!
ja, ik weet het.. :)

Verwijderd

gewoon nog een keertje opnieuw inkleuren,
wel zorgen dat je heel voorzichtig eerst al (maar dan ook echt al) de vorige potloodstreepjes eraf haalt.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Een MSI mamaplank? Flash dan je bios eens. Ik geloof dat van dat merk moederborden waren die het niet toelieten om op een lagere multipl. in te stellen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Bij mij was er ook een hoekje vanaf en die is dus wel kapot.
:'( :'( :'(

Verwijderd

Welk mobo heb je precies want met de MSI k7t-pro kan je niet oc'en mischien is dat het probleem..

Grtz Cy

• Slecht
iets ter verduidelijking:

k7t + RAID

ik heb het moederbord van een vriend van mij, die had zijn duron unlocked, en kon wel een lagere multiplier in stellen, en em dus mooi op 6 x 133 en 6.5 x 133 zetten, alleen met mijn (misschien dus niet unlockte) duron (met afgebroken hoekje) lukt dit dus niet..

p/s bios is al geflashed naar de laatste versie
Pagina: 1