Voor mijn vrouw wil ik eens een goed systeem hebben en af van het standaard systeem wat ze nu heeft en steeds problemen mee heeft. Ze wil graag spelen ermee spelen maar daar is het systeem die ze nu heeft niet sterk genoeg voor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spellen spelen en video's bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het liefst iets van 600-700 euro maximaal uitgeven maar minder mag natuurlijk ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, beeldscherm is allemaal nog goed en beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk een compleet systeem behalve de randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag minimaal een Intel I5-6600K / AMD Ryzen 5 2600 hebben met 16GB RAM. NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB VRAM) / AMD Radeon RX 5600XT (6GB VRAM) / Intel Arc A750 (8GB VRAM) of iets vergelijkbaars met dezelfde kwaliteiten
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik weet wel hoe je een computer moet bouwen maar in deze jungle van apparatuur ben ik kwijt wat nu wel en niet op elkaar past of goede resultaten geeft. Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en wel aan de eisen voldoen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Spellen spelen en video's bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het liefst iets van 600-700 euro maximaal uitgeven maar minder mag natuurlijk ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, beeldscherm is allemaal nog goed en beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk een compleet systeem behalve de randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag minimaal een Intel I5-6600K / AMD Ryzen 5 2600 hebben met 16GB RAM. NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB VRAM) / AMD Radeon RX 5600XT (6GB VRAM) / Intel Arc A750 (8GB VRAM) of iets vergelijkbaars met dezelfde kwaliteiten
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik weet wel hoe je een computer moet bouwen maar in deze jungle van apparatuur ben ik kwijt wat nu wel en niet op elkaar past of goede resultaten geeft. Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en wel aan de eisen voldoen.