Alvast voor Sinterklaas heb ik net vier Xbox wireless controllers gekocht. Ik las dat het best goede en breed ondersteunde controllers zijn. Bij ons thuis wordt af en toe met controllers gespeelt: meerdere spelers (2 t/m 4) op 1 laptop, via Steam. Mijn vraag is of meerdere van die controllers direct tegelijk te gebruiken zijn, zonder problemen, op 1 computer (HP Victus 16 met Windows 11). Of is er zoiets nodig als de Xbox wireless adapter? Ik heb gezocht op het Web, maar geen duidelijke informatie gevonden.
Vraag
Alle reacties
Ik heb inmiddels dit filmpje bekeken, waaruit ik kan opmaken dat er inderdaad een wireless adapter van Microsoft nodig is. Het rare is dat die wireless adapter nergens te koop is. Ik weet niet of dat komt door te hoge of te lage populariteit.
Ik heb een willekeurige wireless adapter bij Amazon besteld, eentje waarbij vermeld werd dat Windows 11 wordt ondersteund, en waarover de meerderheid van de kopers tevreden was. Hopelijk werkt het.
Ik heb een willekeurige wireless adapter bij Amazon besteld, eentje waarbij vermeld werd dat Windows 11 wordt ondersteund, en waarover de meerderheid van de kopers tevreden was. Hopelijk werkt het.