Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral games spelen zoals de nieuwe opkomende GTA en Call of Duty black ops 6!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goed draadloos razer toetsenbord, muis en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een kleine behuizing, dacht aan ATX of mini itx. Zodat ik het kan meenemen naar vrienden inplaats van een laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet perse uit, al denk ik dat AMD beter is in prijs kwaliteit verhouding, natuurlijk weet ik dit niet zeker?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX of mini ITX formaat.
Ga je overklokken?
Niet perse, maar misschien laat ik het systeem overklokken als ik het laat assembleren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil heel graag een klein formaat maar hoog kwaliteit systeem. Dus zo goed mogelijk! Als het iets over de 2000 euro is, is dat niet perse heel erg. Ik wil uiteindelijk graag 4k kunnen gamen en mijn pc kunnen meenemen naar vrienden. Ik ga het systeem laten assembleren bij Alternate of Azerty, misschien hebben jullie hier nog bepaald advies in.
Vooral games spelen zoals de nieuwe opkomende GTA en Call of Duty black ops 6!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goed draadloos razer toetsenbord, muis en headset.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een kleine behuizing, dacht aan ATX of mini itx. Zodat ik het kan meenemen naar vrienden inplaats van een laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt niet perse uit, al denk ik dat AMD beter is in prijs kwaliteit verhouding, natuurlijk weet ik dit niet zeker?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ATX of mini ITX formaat.
Ga je overklokken?
Niet perse, maar misschien laat ik het systeem overklokken als ik het laat assembleren.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil heel graag een klein formaat maar hoog kwaliteit systeem. Dus zo goed mogelijk! Als het iets over de 2000 euro is, is dat niet perse heel erg. Ik wil uiteindelijk graag 4k kunnen gamen en mijn pc kunnen meenemen naar vrienden. Ik ga het systeem laten assembleren bij Alternate of Azerty, misschien hebben jullie hier nog bepaald advies in.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 479,90 | € 479,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 175,- | € 175,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7900 XT 20GB GDDR6 | € 699,- | € 699,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 99,40 | € 99,40 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S Bruin | € 55,13 | € 55,13 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 98,45 | € 98,45 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 113,99 | € 113,99 |
1 | SSD's | Kingston KC3000 2TB | € 124,99 | € 124,99 |
Totaal | € 1.845,86 |